۱ آذر ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۵
سخنان تند کی‌روش خطاب به تماشاگران + عکس

دیشب بعد از شکیت سنگین تیم ملی از انگلیس، نشست خبری کیروش برگزار شد. او قبل تر در جریان بازی رو به هوادارانی که در ورزشگاه حضور داشتند، مقابل آنها به تندی حرکتی انجام داده که شاید در تاریخ بازی های ملی کم مانند باشد. بخش‌های مهم این نشست را اینجا می‌خوانید:

* همه می‌دانند که بازیکنان من در چه محیطی هستند. این شرایط، بهترین نیست. از نقطه نظر تعهد و تمرکز، شرایط بر بازیکنانم اثر می‌گذارد. آن‌ها انسان هستند. سال‌هاست که آن ها را می‌شناسم. آنها یک هدف دارند و می‌دانیم کسانی که مثل افسانه بودند را دنبال می‌کنند و به آن ها افتخار می‌کنم که بازی می‌کنند. من خیلی از کاری که کردم مفتخرم. البته اگر مثالی بخواهید، در ۲۰۱۴ و ۲۰۱۸ حمایت کامل داشتیم اما دیدید که امروز چه اتفاقی رخ داد. باید به کسانی که نمی‌خواهند تیم ملی را حمایت کنند بگویم که بهتر است در خانه بمانند، کسی به آن ها نیاز ندارد.

*قبول ندارم که ترکیب تیم اشتباه بود.

*باید بگذارد بازیکنان ما حس کنند بهترین هستند و فکرشان باید بر فوتبال متمرکز باشد. وقتی من درباره ایرانی‌ها اظهارنظر کردم، البته به همه ایرانی ها خوش آمد می گویم اما از کسانی که می‌خواهند با موضوعاتی که درباره فوتبال نیست کارها را به هم بزنند، استقبال نمی‌کنیم.

*اجازه دهید این بازیکنان بازی کنند چون می‌خواهند نماینده کشورشان باشند. همه تیم های ملی که اینجا هستند، مسائلی دارند. این بازیکنان فقط می‌خواهند بازی کنند. همه تیم‌های دیگر هم مسائلی دارند. همه از تیم ما تقدیر می‌کنند که شهامت دارند که بازی کنند، بنابراین اجازه دهید کارشان را انجام دهند. درست نیست که به این کشور بیایید و از آنها بخواهید کاری کنند که مسئولیت‌شان نیست. بازیکنانم اینجا هستند که بازی کنند و باعث افتخار کشور شوند و خوشحالی را برای مردم و کشور بیاورند.

سخنان تند کیروش خطاب به تماشاگران + عکس

برچسب‌ها

تبادل نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات کاربران

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 1
  • IR ۰۹:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۱
    این هم دندانهای ماروشمرده
  • رویا IR ۱۰:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۱
    درود و احترام تشکر از بازیکنان عزیزم درود بر کی روش عزیز جواب ابلهان خاموشیست. با شرف و باغیرت بازی کردید. فقط چرا سرود ملی رو نخوندین؟ شما باید بازی کنید و خوب هم بازی کنید. شغل شماست. پس ماهم شغلمون را رها کنیم؟ چه حرفهای بی منطقی میزنن بعضیا. اونایی هم که چرت گفتن تو ورزشگاه پولی هستن

پربیننده‌ترین‌ها

پربیننده‌ترین‌ها از دیگر رسانه‌ها

آخرین اخبار دیگر رسانه‌ها