۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۸
راه حل جدید اینستاگرام برای درآمدزایی از محتوا

ویژگی‌ سرویس اشتراکی اینستاگرام برای کمک به سازندگان محتوا و افزایش درآمد آنها در پلتفرم اینستاگرام رونمایی شد.

فردای اقتصاد - اشتراک اینستاگرام جدیدترین قابلیتی است که سازندگان محتوا را قادر می‌سازد از اینستاگرام کسب درآمد کنند. سازندگان محتوا در اینستاگرام می‌توانند با دریافت هزینه اشتراک ماهانه، محتوای منحصر به فرد و ویژه برای آن دسته از دنبال‌کنندگانی که سرویس اشتراکی صفحه سازنده را می‌پردازند، ارائه کنند.

سازندگان محتوا اکنون می‌توانند دکمه‌ای را به صفحه خود اضافه کنند که به دنبال‌کنندگان آنها امکان خرید اشتراک ماهانه بدهند. به این ترتیب سازندگان محتوا قادر خواهند بود درآمدی قابل پیش‌بینی و برنامه‌ریزی، پایدار و مقیاس‌پذیر از اینستاگرام داشته باشند.

بنابراین نه تنها برای تولیدکنندگان بزرگ محتوا در اینستاگرام، بلکه برای میکرو اینفلوئنسرها نیز خبری بزرگ و مهم تلقی می‌شود. آنها می‌توانند قیمت سرویس‌ اشتراکی‌شان را از 0.99 دلار تا 99.99 دلار در ماه تعیین کنند. اما سازندگان باید به این نکته توجه داشته‌ باشند که در حال حاضر نمی‌توانند سرویس‌های مختلف با هزینه‌های اشتراکی متفاوتی داشته باشند و باید از یک قیمت برای تمام دنبال‌کنندگان استفاده کنند.

اینستاگرام برای تولیدکنندگان محتوا پلتفرمی عالی محسوب می‌شود تا کارهای خود را به نمایش بگذارند و با مخاطبان خود ارتباط برقرار کنند. با شروع به کار سرویس اشتراکی اینستاگرام، این پلتفرم برای سازندگانی که می‌خواهند به معرفی محتوای انحصاری به مخاطبان خود بپردازند، ارزش افزوده قابل توجهی را ایجاد می‌کند.

مزایای سرویس اشتراکی اینستاگرام

این ویژگی دو مزیت عمده را به ارمغان می‌آورد و آن این است که سازندگان محتوا از این طریق می‌توانند امرار معاش کنند و در گام بعد برند شخصی و تجاری خود را تقویت کنند.

سازندگان محتوا می‌توانند این چشم‌انداز را برای خود داشته باشند که اگر بتوانند مخاطبین و دارندگان اشتراک خود را از نظر محتوایی ارضا کنند، درآمد بیشتری حاصل کنند و دیگر درآمد اینفلوئنسرها متمرکز بر همکاری آنها با برندها و برنامه‌های تبلیغاتی‌شان نمی‌شود.

از سوی دیگر، مشترکین شما خوشحال خواهند شد که بتوانند از کاری که انجام می‌دهید حمایت کنند و علاوه بر این اینستاگرام با طراحی که برای این بخش انجام داده است محتوای اشتراکی را بسیار متمایز از سایر محتواهای عادی طراحی کرده است و این احتمال می‌رود که مخاطبین با مشاهده این سبک محتوا احساس ویژه‌ای را تجربه کنند. اما در نهایت باید کمی صبر کرد و دید که مخاطبین چه واکنشی نسبت به این طرح اینستاگرام خواهند داشت.

راه حل جدید اینستاگرام برای درآمدزایی از محتوا
با استفاده از سرویس اشتراکی اینستاگرام، تولیدکنندگان محتوا می‌توانند محتوای منحصر به فرد برای خریداران اشتراک تولید کنند

قابلیت‌های سرویس جدید اینستاگرام چیست؟

از جمله ویژگی‌های دیگری که این سرویس برای سازندگان محتوا فراهم می‌کند می‌توان به محیط مجزا برای پاسخگویی به نظرات و انتقادات کاربران اشتراکی اشاره کرد. علاوه بر این سازندگان می‌توانند پست، ریلز، استوری و لایو اختصاصی برای دنبال‌کنندگانی که اشتراک تهیه کردند، بگذارند. علاوه بر این کاربرانی که اشتراک تهیه کرده‌اند با نشانی متمایز از سایرین برای شما نمایش داده می‌شوند تا سازندگان محتوا هم آنها در سریعترین حالت ممکن و اولین برخورد بدانند که با چه تیپ دنبال‌کننده‌ای روبرو هستند.

راه حل جدید اینستاگرام برای درآمدزایی از محتوا
نمایی از ویژگی‌های جدید سرویس اشتراکی اینستاگرام

اشتراک‌های اینستاگرام در حال حاضر فقط به صورت دعوت‌نامه‌ای امکان استفاده دارند. اما به سرعت در حال گسترش هستند. بنابراین ممکن است در آینده نزدیک دعوت‌نامه‌ای در صندوق پیام‌های خود در این رابطه داشته باشید.

برچسب‌ها

تبادل نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

تک شاخ

پربیننده‌ترین‌ها

پربیننده‌ترین‌ها از دیگر رسانه‌ها

آخرین اخبار دیگر رسانه‌ها

آخرین اخبار