۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۱
بزرگترین پارکینگ پایتخت چقدر ظرفیت دارد؟

مدیرعامل شرکت نوسازی عباس آباد گفت: سعی کرده‌ایم تا بخش قابل توجهی از طرح را اجرایی کنیم و با ساخت باغ نمایش، خانه نمایش و بزرگترین پارکینگ تهران با ظرفیت ۳ هزار خودرو، اقدامات عمرانی اراضی به پایان می‌رسد.

باشگاه خبرنگاران: مدیرعامل شرکت نوسازی عباس آباد گفت: با ساخت باغ نمایش، خانه نمایش و بزرگترین پارکینگ تهران اقدامات عمرانی اراضی به پایان می‌رسد.

سید محمدحسین حجازی مدیرعامل شرکت نوسازی عباس آباد در نشست خبری با اشاره به آخرین وضعیت منطقه و ساخت‌وسازهای صورت گرفته اظهار کرد: ساخت‌وسازهایی که انجام می‌شود مطابق با طرح جامع اراضی عباس آباد است.

وی ادامه داد: سعی کرده‌ایم تا بخش قابل توجهی از طرح را اجرایی کنیم و با ساخت باغ نمایش، خانه نمایش و بزرگترین پارکینگ تهران با ظرفیت ۳ هزار خودرو اقدامات عمرانی اراضی به پایان می‌رسد.

حجازی بیان کرد: پارکینگ نوروز به بهره‌برداری رسیده است و ظرفیت گنجایش هزار خودرو را دارد و با به نتیجه رسیدن هتل دیدار نیزمشکل پارکینگ حل خواهد شد.

حجازی درباره وجود موتور و اسکوتر برقی گفت: در پارک طالقانی ایستگاه اسکوتر برقی وجود دارد و در تابستان اسکوتر برقی اجاره داده می‌شود اما در تابستان حجم بازدیدکنندگان از این مجموعه زیاد است و باید ایمنی مجموعه را نیز فراهم کنیم و چند مجموعه درحوزه اسکوتر برقی و دوچرخه سواری با مجموعه همکاری می‌کنند.

مدیرعامل شرکت نوسازی عباس آباد با اشاره به طرح جامع اراضی بیان کرد: در طرح جامع سطح اشغال مجموعه مشخص شده است و هرکه از این امر تخلف کند جریمه می‌شود و تعدادی از مسئولان سابق نیز جریمه شدند و بخشی از اراضی نیز بایر ماندند و درگیردعاوی حقوقی هستیم.

وی ادامه داد: پرونده‌هایی با وزارت راه و بانک سپه نداریم زیرا زمین آنها متعلق به خودشان است اراضی عباس آباد خود دارای کمیسیون ماده۵ است.

برچسب‌ها

تبادل نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربیننده‌ترین‌ها

پربیننده‌ترین‌ها از دیگر رسانه‌ها

آخرین اخبار دیگر رسانه‌ها