۷ آذر ۱۴۰۱ - ۰۰:۵۲
تمرین مخفیانه آمریکا برای بازی با ایران + عکس

سرمربی تیم ملی آمریکا تصمیم گرفت تا تمرین تیم را در فاصله دوری از خبرنگاران برگزار کند.

تیم ملی آمریکا خود را برای دیدار حساس روز سه شنبه برابر ایران آماده می‌کند. شاگردان گرگ برهالتر که برابر ولز در دقایق پایانی یک پیروزی شیرین را از دست دادند، توانستند کار مهمی را انجام داده و انگلیس را با تساوی بدون گل متوقف کنند.

یانکی‌ها که اکنون ۲ امتیازی هستند، برای صعود به دور بعد رقابت‌های جام جهانی، باید ایران را شکست دهند. پس از اینکه آنها روز گذشته جلسه ریکاوری خود را برگزار کردند، امروز در استادیوم الغرافه حضور پیدا کرده و مشغول انجام تمرینات شدند.

نکته مهم و جالب در تمرین آمریکا، ترفند گرگ برهالتر برای دوری از چشم ایرانی‌ها بود. در ۱۵ دقیقه ابتدایی تمرین امشب این تیم، خبرنگاران و عکاسان می‌توانستند نظاره گر عملکرد آمریکایی‌ها در زمین الغرافه باشند.

اما برهالتر برای اینکه از تمام زمان تمرینش استفاده کند و همچنین تاکتیک‌های مورد نظرش لو نرود، شاگردانش را به گوشه‌ای از زمین برد که با جایگاه خبرنگاران فاصله بسیار زیادی داشت.

با توجه به حضور پر رنگ رسانه‌های ایرانی در قطر، آنها راهی محل تمرین تیم ملی آمریکا شده بودند تا مشغول تهیه گزارش شوند ولی برهالتر با علم به این موضوع، تیمش را در دورترین فاصله ممکن از خبرنگاران جمع و تمریناتش را آغاز کرد.

تمرین تیم فوتبال امریکا
تمرین تیم فوتبال امریکا

منبع: ورزش ۳

برچسب‌ها

تبادل نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربیننده‌ترین‌ها

پربیننده‌ترین‌ها از دیگر رسانه‌ها

آخرین اخبار دیگر رسانه‌ها