ویژه‌نامه ایران متافو فردای اقتصاد

معدن ناجی اقتصاد می‌شود؟
۸ آذر ۱۴۰۱ - ۲۱:۱۳
ویژه‌نامه ایران متافو فردای اقتصاد

طی سال‌های گذشته به حوزه معدن و صنایع معدنی توجه ویژه‌ای نشده که متاثر از سایه سنگین نفت بر اقتصاد کشور بوده است. فردای اقتصاد در ویژه‌نامه نوزدهمین نمایشگاه بین‌المللی ایران متافو، این موضوع را آسیب‌شناسی کرده است.

فردای اقتصاد: معدن ناجی اقتصاد می‌شود؟ «فردای اقتصاد» در ویژه‌نامه نوزدهمین نمایشگاه بین‌المللی ایران متافو که نهم تا دوازدهم آذر ماه امسال برگزار می‌شود، به این سوال پاسخ داده است. این ویژه‌نامه در چهار بخش، آینده معدن و صنایع معدنی در ایران و جهان را بررسی می‌کند.

فعالان معدنی معتقدند طی سال‌های گذشته به حوزه معدن و صنایع معدنی توجه ویژه‌ای نشده که متاثر از سایه سنگین نفت بر اقتصاد کشور بوده است، در عین حال با وجود داشتن منابع غنی معدنی و پتانسیل اقتصادی کشور، تاکنون نتوانسته‌ایم برداشت مناسبی از ذخایر معدنی کشور داشته باشیم. فردای اقتصاد در ویژه‌نامه خود مهمترین چالش‌های زنجیره معدن کشور را آسیب‌شناسی کرده و راهکارهای برون‌رفت از آن را در مصاحبه با کارشناسان، صاحبنظران و فعالان معدنی بررسی کرده است. ویژه‌نامه فردای اقتصاد، در قالب ۴۵ گزارش تحلیلی، یادداشت و مصاحبه در ۹۶صفحه منتشر شده است.

دریافت ویژه‌نامه ایران متافو 

برچسب‌ها

تبادل نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربیننده‌ترین مطالب ایران متافو

پربیننده‌ترین‌ها

پربیننده‌ترین‌ها از دیگر رسانه‌ها

آخرین اخبار دیگر رسانه‌ها

آخرین اخبار