۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۹
طرح عجیب یک صندوق قرض الحسنه برای دریافت وام

صحرایی گفت: وام خیران و نیکوکاران از ۳۰ میلیون تومان به ۵۰ میلیون تومان افزایش یافت.

به گزارش خبرگزاری شبستان از قزوین به نقل از روابط عمومی کمیته امداد قزوین: ابراهیم صحرایی بیان کرد: صندوق قرض الحسنه در نظر دارد با ارائه خدمات مختلف بستر خدمت رسانی به نیازمندان را هرچه بیشتر تقویت کند از این رو بعد از ارائه خدمات به نیازمندان و محرومان طرحی در صندوق قرض الحسنه امداد ولایت اجرایی شد که براساس آن نیکوکاران برای رفع مشکل محرومان وام قرض الحسنه می گیرند.

در همین رابطه بخوانید: متقاضیان دریافت وام بخوانند

وی اضافه کرد: براساس این طرح برخی از افراد نیکوکار که تاکنون می توانستند با دریافت ۳۰ میلیون تومان تسهیلات قرض الحسنه، این مبلغ را برای کمک به محرومان صرف کنند از این پس این رقم به ۵۰ میلیون تومان افزایش یافته است.

صحرایی افزود: عموم مردم نیکوکار می توانند با دریافت این وام قرض الحسنه برای رفع مشکل نیازمندان و محرومان اقدام کنند از این رو شعبه مرکزی صندوق قرض الحسنه امداد ولایت در شهر قزوین واقع در خیابان بوعلی آماده ارائه خدمت است.

وی خاطرنشان کرد: عموم مردم نیکوکاری می توانند علاوه بر این طرح از طرح هم افزایی صندوق قرض الحسنه امداد ولایت هم بهره مند شوند از این رو به هر میزان که سپرده گذاری کنند براساس جدول هم افزایی به سپرده آنها افزوده شده و خود می توانند به هر کسی که معرفی می کنند، از طریق صندوق امداد ولایت تسهیلات پرداخت کنند.

مدیر امور شعب صندوق قرض الحسنه امداد ولایت استان قزوین یادآورشد: تسهیلات پرداختی صندوق قرض الحسنه امداد ولایت برای نیکوکاران و نیازمندان بدون سود بوده و به صورت قرض الحسنه پرداخت می شود.

برچسب‌ها

تبادل نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربیننده‌ترین‌ها

پربیننده‌ترین‌ها از دیگر رسانه‌ها

آخرین اخبار دیگر رسانه‌ها