۱۵ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۸
این خودروهای جدید به ایران رسید+ از النترا و کمری تا …

واردات هیوندایی آی۱۰، آی۲۰ و آی ۳۰ و همچنین النترا، تویوتا کرولا کم آپشن (که قیمت جهانی آن ۱۹ هزار و ۷۰۰ دلار است) از سوی برخی واردکنندگان در دستور کار است و حتی واردات تویوتا کمری مدل ۲۰۲۲ نیز احتمال می‌رود.

ایرنا:«کورش طواحن» نمایشگاه‌دار و فعال بازار خودروهای خارجی گفت: واردات خودرو به کشور در صورت تحقق می‌تواند حتی بر بازار و قیمت خودروهای گران‌قیمت نیز تاثیرگذار باشد، اما نخست باید دید این خودروها با چه قیمتی عرضه می‌شوند؟

وی بیان داشت: اکنون شاهدیم یک خودروی چینی با قیمت جهانی ۱۵ هزار دلاری، بیش از ۱.۵ میلیارد تومان در کشور آب می‌خورد و در صورتی که مشابه این رویه در خودروهای وارداتی نیز اتفاق بیفتد، آن‌گاه تاثیر خاصی بر قیمت‌ها و کنترل بازار شاهد نخواهیم بود.

طواحن به برخی خودروهای وارداتی اشاره کرد که با نرخ حداکثر ۲۰ هزار دلاری امکان ورودشان به کشور وجود دارد و گفت: به‌طور مثال واردات هیوندایی آی۱۰، آی۲۰ و آی ۳۰ و همچنین النترا، تویوتا کرولا کم آپشن (که قیمت جهانی آن ۱۹ هزار و ۷۰۰ دلار است) از سوی برخی واردکنندگان در دستور کار است و حتی واردات تویوتا کمری مدل ۲۰۲۲ نیز احتمال می‌رود.

برچسب‌ها

تبادل نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha