۱۹ آذر ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۳
معلمان از این ماه منتظر افزایش حقوق باشند+ آخرین جزئیات رتبه‌بندی

یوسف نوری اظهار کرد: ما کار سختی را در رتبه‌بندی معلمان آغاز کردیم ولی کار در مراحل نهایی است و تا ۲ ماه آینده تمام رتبه معلمان اعمال و معوقات آنها نیز به شکل کامل پرداخت می‌شود.

مهر: وزیر آموزش و پرورش شامگاه جمعه در جلسه شورای آموزش و پرورش استان اردبیل  به اجرای موفق طرح رتبه‌بندی معلمان اشاره کرد و افزود: ما در ماه‌های اخیر با تلاش شبانه‌روزی طرح رتبه‌بندی را آغاز کردیم و با قوت و قدرت اجرای آن را پیگیر هستیم.

نوری در ادامه خاطرنشان کرد: رتبه‌بندی کار سخت و زمان‌بری است و حتی گاه رتبه یک هیئت علمی یک سال طول می‌کشد و صدها ساعت باید در این زمینه تلاش کرد.

وی اضافه کرد: همکاران ما تا ۱۲ شب در بسیاری از مناطق و نواحی در حال صدور احکام معلمان در قالب طرح رتبه‌بندی هستند ولی این کار چند ماهی طول می‌کشد و باید با صبر و حوصله در این زمینه کار کرد.

نوری بیان کرد: باید معلمان این موضوع را به یاد داشته باشند که رتبه‌بندی پخت نان در نانوایی نیست که به سرعت آماده ارائه شود بلکه این موضوع زمان‌بر است و سعی ما بر این است تا چند ماه آینده به شکل کامل رتبه تمام معلمان و فرهنگیان در قالب احکام صادر شود.

وی از اعمال ۳۵ درصد فوق‌العاده معلمان در حقوق ماه جاری خبر داد و اظهار کرد: تأمین اعتبار در این زمینه انجام شده و ما قطعاً اقدامات عملیاتی را در این حوزه آغاز کردیم.

برچسب‌ها

تبادل نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات کاربران

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 5
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۰:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۹
    باتشکرازهمکاران محترم بااجرای طرح رتبه بندی همکارانیکه تاریخ ابلاغ آموزشی بعدازمهر1400است ازچه تاریخ اجرایی می شود
  • حیدر IR ۱۵:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۹
    هی تند تند حقوق کارمند هارو زیاد کنید تورمش باشه واسه ما کارگرها.... سیستم کشور ما از پایه ضعیفه
    • ناصر IR ۱۵:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۹
      داداش الان حقوق یک کارگر سیکل با حقوق منه فوق لیسانس یکیه ناراحت نباش

پربیننده‌ترین‌ها

پربیننده‌ترین‌ها از دیگر رسانه‌ها

آخرین اخبار دیگر رسانه‌ها