برنامه کامل شمارش معکوس امروز ۲۱ آذر ۱۴۰۱

«گفت‌وگوی فردا» برای خروج از چالش‌های اقتصادی

همراه با مرتضی کاظمی اقتصاددان و مجری برنامه گفت‌وگوی فردا
۲۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۴
«گفت‌وگوی فردا» برای خروج از چالش‌های اقتصادی

بورس تهران که نخستین روز کاری هفته را سرخ رنگ آغاز کرده‌ بود، در روز یکشنبه شرایط بهتری داشت و متعادل و مثبت دنبال شد. شاخص کل با رشد ۵، ۶۲۴ واحدی (معادل ۰.۴۱ درصد) و در ارتفاع یک میلیون و ۳۸۹ هزار واحدی ایستاد. شاخص هم‌وزن که نماینده سهام کوچکتر بازار است دیروز شرایط مشابهی و با رشد ۰.۳۴ درصدی همراه شد.

ارزش معاملات خرد سهام نیز همچنان در کانال سه هزار میلیاردی قرار داشته و عدد ۳، ۹۰۴ میلیارد تومانی در نهایت ثبت شد. در بین صنایع خودرو و قطعات، سرمایه‌گذاریها و فرآورده‌های نفتی و در بین نمادها پالایش، شتران و ورنا بیشترین ارزش معاملات را داشتند.

روز گذشته خروج پول اشخاص حقیقی از بازار با شیب کمتری اتفاق افتاد و حدود ۱۸ میلیارد تومان تغییر خالص مالکیت افراد حقیقی به حقوقی در بازار اتفاق افتاد.

در برنامه شمارش معکوس دوشنبه میزبان مرتضی کاظمی، اقتصاددان و مجری برنامه گفت‌وگوی فردا بودیم و در رابطه با مهم‌ترین مسائل اقتصادی آینده ایران و موضوعاتی که در برنامه گفت‌وگوی فردا پیگیری حواهد شد، نکاتی مطرح شد.

در این برنامه موضوع اقتصاد دستوری، حاکمیت قانون، حقوق مالکیت، شفافیت در اقتصاد و... مورد بررسی قرار گرفت.

برچسب‌ها

تبادل نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات کاربران

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بابک IR ۱۱:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۵
    با سلام متاسفانه روی سایت گزینه ای برای گفتگوی فردا وجود نداره به عبارتی نمیشه لیست برنامه های گفتگوهای فردا را پیدا کرد