برنامه کامل شمارش معکوس امروز ۲۲ آذر ۱۴۰۱

تب قیمت دلار به بورس رسید؟

همراه با محمدتقی فیاضی کارشناس و پژوهشگر اقتصادی و محسن ممقانی کارشناس موسسه پژوهش و مشاوره انرژی solutiEn
۲۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۷
تب قیمت دلار به بورس رسید؟

بورس تهران امروز توانست معاملات سبزرنگی را رقم بزند که با برگشت دوباره شاخص کل بورس به بالای ابر کانال ۱.۴ میلیون واحدی همراه بود. شاخص کل بورس با ثبت بازدهی مثبت ۱.۴۴ درصدی به ارتفاع ۱.۴۰۹ میلیونی رسید و شاخص هم‌وزن نیز با ثبت عملکردی مشابه، توانست رشد ۱.۴۹ درصدی را رقم بزند.

ارزش معاملات خرد سهام نیز رشد قابل توجهی داشت و در کانال ۴ هزار میلیاردی قرار گرفت و عدد ۴، ۵۶۱ میلیارد تومانی در نهایت ثبت شد. در بین صنایع خودرو و قطعات، سرمایه‌گذاریها و بانک و در بین نمادها پالایش، خبهمن و دارایکم بیشترین ارزش معاملات را داشتند. امروز خروج پول اشخاص حقیقی از بازار متوقف شد و حدود ۲۲۲ میلیارد تومان ورود پول به بازار اتفاق افتاد که بیشترین مقدار ورود پول از ۱۴ آبان ماه امسال است. این ورود پول در کنار بهبود نسبی ارزش معاملات، مهر تاییدی بر تغییر روند بورس و خروج آن از روند رکودی است که ادامه‌دار شدن آن می‌تواند روزنه‌های امید را در چشم‌انداز آتی بورس ایجاد کند.

در برنامه شمارش معکوس سه‌شنبه میزبان محمدتقی فیاضی، کارشناس و پژوهشگر اقتصادی بودیم و تاثیرات دو مرحله‌ای شدن روند بررسی بودجه بر فرآیندهای تصمیم‌گیری اقتصادی بررسی شد.

در بخش دوم برنامه همراه با محسن ممقانی، کارشناس موسسه پژوهش و مشاوره انرژی solutiEn، به مقایسه گزینه‌های فرمول خوراک پتروشیمی پرداختیم.

بازار سهام امروز کار خود را با تقاضایی قوی شروع کرد و رفته رفته به شدت آن افزوده شد. به طوریکه درحال‌حاضر از هر ۱۰ نماد بازار سهام ۹ نماد در مدار مثبت در حال معامله است.

برچسب‌ها

تبادل نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha