۲۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۵
اتفاق عجیب در عرضه خودروی دیگنیتی در بورس

خرید خودروی دیگنیتی مشکی در بورس کالا با احتساب هزینه‌های جانبی برای خریداران حتی گران‌تر از بازار آزاد افتاد.

فردای اقتصاد: امروز معاملات ۲۱۴ دستگاه دیگنیتی گروه بهمن در بورس کالا با رقابت ۵۳ الی ۶۳ درصدی برای رنگ‌های مختلف این خودرو همراه شد.

دیگنیتی مشکی (تریم قرمز) که شاهد بیشترین میزان رقابت بود، به قیمت متوسط یک میلیارد و ۳۴۲ میلیون تومان معامله شد که با احتساب هزینه‌های خرید خودرو از بورس (از جمله مالیات بر ارزش افزوده، هزینه‌های جانبی و هزینه خواب دو ماهه پول) در واقع برای خریداران به طور میانگین یک میلیارد و ۵۶۲ میلیون تومان هزینه داشت. این رقم حتی از قیمت فعلی یک میلیارد و ۵۵۵ میلیون تومانی دیگنیتی در بازار بیشتر است.

به نظر می‌رسد تب داغ افزایش قیمت در بازار خودرو در کنار سهولت خرید خودرو از بورس کالا که امکان خرید غیرحضوری را فراهم کرده است موجب چنین اتفاقی شده باشد.

البته سایر رنگ‌های این خودرو با احتساب کلیه هزینه‌ها، بین ۵۱ تا ۸۵ میلیون تومان ارزان‌تر از بازار معامله شدند.

این چهارمین مرحله عرضه دیگنیتی گروه بهمن در بورس کالا محسوب می‌شود. دیروز هم ۴۸۶ دستگاه فیدلیتی ۷ نفره در بورس عرضه شد که ۵۰ میلیون تومان ارزان‌تر از بازار خریده شد.

اتفاق عجیب در عرضه خودروی دیگنیتی در بورس
آمار معاملات چهارمین مرحله عرضه خودروی دیگنیتی در بورس کالا

برچسب‌ها

تبادل نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات کاربران

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • 3 IR ۱۸:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۲
    "تب داغ افزایش قیمت در بازار خودرو در کنار سهولت خرید خودرو از بورس کالا" قاعدتا باعث رشد پول در جیب افراد نمی شود که تا 63 درصد بالای قیمت پایه مبادله شود فروش در بورس کالا هم درگیر دلال بازی شده

پربیننده‌ترین‌ها

پربیننده‌ترین‌ها از دیگر رسانه‌ها

آخرین اخبار دیگر رسانه‌ها

آخرین اخبار