۲۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۲
نظر جدید شورای نگهبان درباره افزایش حقوق‌ها

سخنگوی شورای نگهبان آخرین نظرات این شورا درباره مصوبات مجلس و دولت را اعلام کرد.

ایسنا: هادی طحان نظیف در نشست خبری امروز؛ شنبه خود با خبرنگاران اظهار کرد: ۱۱ طرح و لایحه  از طرف مجلس و ۳ اساسنامه از طرف دولت  و ۱۱ استعلام از طرف دیوان عدالت اداری به شورای نگهبان واصل شده بود که مورد بررسی قرار گرفت.

سخنگوی شورای نگهبان در پاسخ به سوالی درباره اینکه افزایش حقوق ها در بودجه ۱۴۰۲ با توجه به وضعیت تورم و دغدغه مردم چگونه است؟ گفت: این موضوع معلوم نیست و  باید صبر کرد و دید لایحه‌ای که از طرف دولت به مجلس ارسال  می‌شود چگونه است و نسبت به حقوق ها چه پیش‌بینی دارد و بعد از آن مجلس چه چیزی را تصویب می‌کند. بعد از تصویب مجلس، شورا موضوع را بررسی کرده و  اظهار نظر می‌کند. 

سخنگوی شورای نگهبان درباره طرح بانکداری اسلامی گفت: آن‌چه ما دریافت کردیم طرح بانک مرکزی جمهوری اسلامی است و مواد متعددی دارد و اخیرا و یک هفته است که آن‌را دریافت کردیم و در حال بررسی هستیم. این  طرح، طرح حجیمی است و جلسات متعددی برای بررسی ان  برگزار شده است. به محض اتمام بررسی در شورا نتیجه اعلام می شود البته درباره بخشی از این طرح اظهارنظر کردیم.

برچسب‌ها

تبادل نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات کاربران

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 7
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۰۸:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۷
    چرا حقوق کارگران !بوجه جاهای صرف میشود هیچ گونه بازدهی برای کشور ندارد در عوض کارگر حقوق زحمت خودش هست تورم را اورگانهای بدون درآمد بالا می باشند وفقط مصرف کننده اون هم مصرف سرانه بیش از کارگران

پربیننده‌ترین‌ها

پربیننده‌ترین‌ها از دیگر رسانه‌ها

آخرین اخبار دیگر رسانه‌ها