۲۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۴
اجرای رتبه بندی معلمان چقدر هزینه داشت؟

مشاور وزیر آموزش و پرورش در امور تشکل‌های فرهنگیان گفت: ایجاد رقابت و انگیزه بین معلمان از اهداف رتبه‌بندی معلمان است.

ایسنا: سید بابک هاشمی نکو در آیین تودیع و معارفه مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی افزود: رتبه بندی  معلمان بیش از ۱۰ سال بود در نوبت اجرا بود و پنج هزار میلیارد تومان پیشنهاد دولت قبل برای اجرای آن بود که در دولت سیزدهم با ۳۸ هزار میلیارد تومان بودجه آماده اجرا و این موضوع در شرایطی اتفاق افتاد که دولت در تنگنای مالی بود.

هاشمی نکو ادامه داد: با تلاش‌های انجام شده در زمینه بیمه تکمیلی فرهنگیان قرار داد خوبی منعقد شده در بحث سهام مالکانه در صندوق ذخیره هم اقدامات مطلوبی انجام شده است.

مدیرکل دفتر امور اجتماعی استانداری آذربایجان غربی نیز در این مراسم گفت: تعلیم و تربیت تعطیلی ندارد و معلمان ایثارگران این سنگر هستند.

طاهر بخشایی ادامه داد: مدارسی در استان آذربایجان غربی داشتیم که ۱۲ سال نیمه تمام رها شده بودند و در سال‌جاری به اتمام رسید و اگر امروز شاخص‌های فضای آموزشی در استان تغییر کرده و رشد داشته در سایه تلاش‌های مسوولان استان و حمایت‌های ویژه استاندارآذربایجان غربی بوده است.

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش‌وپرورش، در این آیین از خدمات جواد جنگی تجلیل و علی مطهری که پیشتر در دانشگاه فرهنگیان مشغول به خدمت بود به عنوان مدیرکل جدید آموزش و پرورش آذربایجان غربی معرفی شد.

برچسب‌ها

تبادل نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربیننده‌ترین‌ها

پربیننده‌ترین‌ها از دیگر رسانه‌ها

آخرین اخبار دیگر رسانه‌ها