۲۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۱
فوری/ آتش‌سوزی مشکوک خط لوله گاز در غرب روسیه + فیلم

به گزارش رسانه‌های روسی، یک خط لوله «ال‌ان‌جی» در جمهوری خودمختار چوواشستان در غرب روسیه آتش گرفت و در پی آن قیمت گاز در اروپا افزایش یافت.

خبرگزاری «آربی‌سی» سه‌شنبه (۲۰ دسامبر) به نقل از مقامات محلی گزارش داد انفجاری در خط لوله صادرات گاز «اورنگوی-پوماری-اوژهورود» که از روسیه به اوکراین منتهی می‌شود، رخ داده است.

به گزارش رویترز، اداره حوادث اضطراری منطقه‌ای در چوواشستان از جمهوری‌های خودمختار روسیه که این حادثه در آن به وقوع پیوسته گفت که تماسی درباره آتش‌سوزی در یک خط لوله گاز دریافت کرده و افزود بر اساس اطلاعات اولیه به کسی در این حادثه آسیب نرسیده است.

به گزارش راشا تودی، یک خط لوله «ال‌ان‌جی» در جمهوری چوواشستان در غرب روسیه آتش گرفت. اپراتور خط لوله و مقام‌های محلی در حال بررسی این حادثه هستند. طبق این گزارش، این خط لوله عمدتاً برای انتقال گاز طبیعی از سیبری به اروپای غربی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

به نوشته خبرگزاری روسی تاس، در پی اخبار مبنی بر انفجار در این خط لوله، قیمت گاز در اروپا به ۱۲۰۰ دلار در هر ۱۰۰۰ متر مکعب افزایش یافت.

خبرگزاری ریانووستی روسیه در خبری تکمیلی از کشته شدن سه نفر و مجروح شدن یک نفر در پی انفجار در خط لوله ال‌ان‌جی در چوواشستان روسیه خبر داد.

منبع: فارس

برچسب‌ها

تبادل نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربیننده‌ترین‌ها

پربیننده‌ترین‌ها از دیگر رسانه‌ها

آخرین اخبار دیگر رسانه‌ها