۵ دی ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۰
دستبرد عجیب دو کودک به اموال دبیرستان + اعترافات تکان دهنده

دو  کودک ۱۲ و ۱۳ ساله که در ماجرای دستبرد به اموال یک دبیرستان دستگیر شده‌اند، در اعترافاتی تکان‌دهنده از سرکردگی جوانی ۳۷ ساله در این ماجرا خبر دادند.

همشهری آنلاین: آخر هفته گذشته ماموران کلانتری شهرک مهرگان مشهد از خبر دستبرد به اموال یک دبیرستان مطلع شدند و بررسی های میدانی را در این باره آغاز کردند. تحقیقات نیروهای انتظامی با هدایت «سرگرد کرامتی» بیانگر آن بود که دبیرستان مذکور از تجهیزات ایمنی کافی برخوردار نبود، به همین دلیل سارقان به راحتی وارد مدرسه شده و اموال زیادی شامل آمپلی‌فایر، کیس‌های رایانه، مانیتور، دیتا و... را به سرقت برده‌اند.

در واکاوی سرقت مذکور سرنخ هایی از یک کودک ۱۲ ساله به دست آمد که طبق اسناد موجود وارد دبیرستان شده بود. طولی نکشید که با هدایت این کودک به کلانتری، همدست ۱۳ ساله او نیز لو رفت اما این کودکان ماجرای عجیبی را برای افسران دایره تجسس کلانتری مهرگان بازگو کردند.

آنها مدعی شدند، جوان ۳۷ ساله تبعه خارجی که به صورت مجردی زندگی می کند با توسل به زور و تهدید، آنها را وادار به سرقت کرده است. یکی از کودکان همچنین گفت: او برای آن که ما را بترساند به ما تعرض می کند و ما هم به ناچار سرقت‌ها را انجام می‌دهیم.

به دنبال اظهارات کودکان و با دستورات ویژه قضایی، بی‌درنگ گروهی از افسران ورزیده تجسس، جوان افغانستانی را در شهرک مهرگان در حالی دستگیر کردند که در بازرسی از مخفیگاه وی، اموال سرقتی دیگری شامل چند دستگاه دوچرخه نیز کشف شد که از مناطق مختلف شهر سرقت کرده است.

بررسی‌های بیشتر درباره جرائم احتمالی دیگر این متهم که از کودکان برای دستبرد به اموال مردم استفاده می کرد، همچنان در کلانتری شهرک مهرگان ادامه دارد.

برچسب‌ها

تبادل نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربیننده‌ترین‌ها

پربیننده‌ترین‌ها از دیگر رسانه‌ها

آخرین اخبار دیگر رسانه‌ها