۹ دی ۱۴۰۱ - ۰۸:۰۶
شوک رئیس جدید بانک مرکزی برای قیمت دلار نیما

رئیس کل بانک مرکزی ضمن تشریح سیاست‌های جدید ارزی اعلام کرد: براساس سیاست جدید برای تثبیت نرخ ارز، قیمت هر دلار ۲۸ هزار و ۵۰۰ تومان تعیین شد.

محمدرضا فرزین رئیس کل بانک مرکزی در تشریح سیاست‌های جدید ارزی، اعلام کرد: ارز را تثبیت و دغدغه فعالان اقتصادی کشور را رفع خواهیم کرد. دغدغه رئیس‌جمهور هم معیشت مردم است که با کنترل تورم و ارز آن را تامین خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه برای رفع نارسایی‌ها باید رویکرد جدیدی اتخاذ کنیم، افزود: براساس سیاست جدید برای تثبیت نرخ ارز، قیمت هر دلار ۲۸ هزار و ۵۰۰ تومان تعیین شد.

رئیس کل جدید بانک مرکزی گفت: حتما نرخ نیما را روی قیمت ۲۸ هزار و ۵۰۰ تومان تثبیت خواهیم کرد و واردات تمام کالاهای اساسی و مواد اولیه و ماشین‌آلات را با این نرخ تامین خواهیم کرد.

منبع: تسنیم

برچسب‌ها

تبادل نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات کاربران

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ایرانی IR ۱۳:۱۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۹
    اگربنابود بایک قیمت دستوری برای تثبیت قیمت دلار آرامش به اقتصاد کشور برگشته ‌تورم مهارگردد چرا صالح آبادی این دستورها صادر نکرد.چرا.......?.....?
  • IR ۱۳:۵۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۹
    به دلیل کمبود پول نقد در باجه های خود پرداز دستگاه اتی ام وکسری نقدینگی در ایران بانک مرکزی ایران بایستی پول جدید چاپ نماید تا تعادل نقدینگی به حالت عادی ومعمولی برسد ومردم نیاز شان را براورده نمایند... این وظیفه بانک مرکزی است که سود سپرده بانکی را افزایش دهد تا تولید کشور رونق یابد ومردم اعتماد کن
  • محمد IR ۲۰:۳۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۹
    اگه میگفتی ۳۸.۵ بیشتر باور میکردم سنگ بزرگ نشونه نزدنه

پربیننده‌ترین‌ها

پربیننده‌ترین‌ها از دیگر رسانه‌ها

آخرین اخبار دیگر رسانه‌ها