۱۳ دی ۱۴۰۱ - ۰۸:۰۸
فوری/ مدارس و دانشگاه‌های چند استان ۱۳ و ۱۴ دی تعطیل شد + جزئیات

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: کلاس‌های درسی در تمامی مقاطع تحصیلی مدارس و دانشگاه‌ها در اصفهان و برخی شهرستان‌ها در روزهای ۱۳ و ۱۴ دی ماه به صورت غیرحضوری و فعالیت کارکنان گروه‌های حساس و پرخطر ادارات نیز به صورت دورکاری خواهد بود.

به نقل از اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری اصفهان، منصور شیشه فروش با اشاره به تداوم شرایط آلودگی هوا و قرارگیری شاخص کیفیت هوای اصفهان و برخی مناطق در شرایط ناسالم اظهارکرد: کمیته شرایط اضطرار آلودگی هوای استان اصفهان با درنظرگرفتن تقاضای دانشگاه علوم پزشکی، کلاس‌های درسی در تمامی مقاطع تحصیلی دانشگاه‌ها و مدارس در مناطق شش گانه آموزش و پرورش اصفهان، فلاورجان، خمینی شهر، برخوار، مبارکه، شاهین شهر، نجف آباد و مهردشت، زرین شهر، فولادشهر، سجزی، کاشان و آران و بیدگل در روزهای سه شنبه و چهارشنبه ۱۳ و ۱۴ دی ماه را غیرحضوری و فعالیت مهدهای کودک، پیش دبستانی و آموزش استثنایی در این مناطق را تعطیل اعلام کرد.
وی اضافه کرد: مطابق با تصمیم این کمیته، بخشی از کارکنان ادارات و دستگاه‌های اجرایی که در گروه‌های حساس و پرخطر قرار دارند ازجمله کارکنانی که به بیماری‌های قلبی، عروقی، ریوی مزمن و بیماری‌های زمینه‌ای مبتلا هستند، بانوان باردار وکارکنان خانم دارای فرزند دبستانی و زیرشش سال، طی دو روز ۱۳ و ۱۴ دی ماه به صورت دورکاری انجام خدمت خواهند نمود.

مدارس آبیک، البرز و قزوین تعطیل شد

مدیر روابط عمومی آموزش‌وپرورش استان قزوین گفت: بر اساس مصوبه جلسه کارگروه شرایط اضطراری آلودگی هوا مدارس آبیک، البرز و قزوین غیرحضوری شدند.

علیرضا عباسی اظهارکرد: بر اساس مصوبه جلسه کارگروه شرایط اضطراری آلودگی هوای استان، فعالیت مراکز پیش دبستانی، مدارس ابتدایی و مراکز استثنایی ابتدایی(ابتدایی) نواحی یک و دو شهرستان قزوین و شهرستان‌های البرز و آبیک طی نوبت صبح و بعدازظهر روز سه‌شنبه سیزدهم دی ماه غیرحضوری شده است.

وی اضافه کرد: همچنین کلاس درس دانش آموزان به صورت مجازی و بر بستر شبکه شاد برگزار می‌شود. در ضمن کارکنان مدارس باید برای پاسخگویی به اولیا، دانش آموزان و ارباب رجوع در مدارس حضور داشته باشند.

مدارس و دانشگاه‌های کاشان ‌تعطیل شد

مدارس و دانشگاه‌های کاشان طی ۲ روز آینده تعطیل شد، گفت: کارکنان گروه‌های حساس و پرخطر ادارات به صورت دورکاری خدمت‌رسانی می‌کنند.

منصور شیشه‌فروش به دنبال استمرار آلودگی هوا جلسه کارگروه اضطرار هوا تشکیل شد، اظهارکرد: از کارکنان ادارات و دستگاه‌های اجرایی که در گروه‌های حساس و پرخطر قرار دارند، طی دو روز ۱۳ و ۱۴ دی ماه به صورت دورکاری انجام خدمت خواهند کرد.

ادارات و مراکز آموزشی کرمان تعطیل شد

مسئول روابط عمومی استانداری کرمان گفت: با تصمیم استانداری کرمان، تمام ادارات و مراکز آموزشی شهر کرمان روز ۱۳ دی‌ماه تعطیل هستند.

مجتبی اسدی‌زاده از تعطیلی ادارات و مراکز آموزشی شهر کرمان در سالروز شهادت سیدالشهدای جبهه مقاومت حاج قاسم سلیمانی خبر داد و اظهارکرد: با تصمیم استانداری کرمان، تمام ادارات و مراکز آموزشی شهر کرمان روز ۱۳ دی‌ماه تعطیل است.

وی با بیان اینکه بخش‌های خدمات‌رسان به منظور ارائه خدمات بهتر به شهروندان و زائران مزار مطهر شهید سلیمانی دایر خواهند بود، افزود: از اصناف و بازاریان نیز درخواست می‌شود، خدمت به زائران و مهمانان سردار دل‌ها را به بهترین نحو ممکن انجام دهند.

مدارس ابتدایی و مهدهای کودک ‌شهر قم ۱۳ دی تعطیل شد

با تصمیم کمیته اضطرار آلودگی هوا تمام مدارس دوره اول و دوم ابتدایی شهر قم فردا سه شنبه نیز به صورت غیر حضوری فعالیت می‌کنند.

مدارس ابتدایی و مهدکودک‌های شهر قم روز سه شنبه ۱۳ دی غیر حضوری شد.

منبع: تسنیم

برچسب‌ها

تبادل نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربیننده‌ترین‌ها

پربیننده‌ترین‌ها از دیگر رسانه‌ها

آخرین اخبار دیگر رسانه‌ها