۱۳ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۰
این سد مهم تا کمتر از ۹۰ روز دیگر آب دارد

۸۹ روز دیگر آب سد لتیان به اتمام می‌رسد.

خبرگزاری صداوسیما | ۸۹ روز دیگر آب سد لتیان به اتمام می‌رسد. بر اساس این گزارش، دریاچه کوچک شده و ۵۰ متر دورتر از خبرنگار خشکی دیده می‌شود و دریاچه تمام شده است تپه‌های دور تا دور دریاچه هم برفی روی آن قرار نگرفته است داغی آب روی بدنه سد هم مشخص می‌باشد مابقی سدهای تهران مثل سد لار وضعیت آن هم بدتر از سد لتیان است.

در سد لتیان ۳۰ متر ارتفاع آب پایین آمده و به قدری سطح آب افت پیدا کرده که می‌توانیم به راحتی کف دریاچه سد لتیان را ببینیم.

دریاچه کوچک شده و ۵۰ متر دورتر از خبرنگار خشکی دیده می‌شود و دریاچه تمام شده است تپه‌های دور تا دور دریاچه هم برفی روی آن قرار نگرفته است داغی آب روی بدنه سد هم مشخص می‌باشد مابقی سدهای تهران مثل سد لار وضعیت آن هم بدتر از سد لتیان است.

برای تامین آب تهران از آب چاه و چاه کشاورزی کمک می‌گیرند تا بتوانند آب را در شبکه آب برای تهران پایدار نگه دارند در این لحظه مصرف آب تهرانی‌ها ۳۸ هزار لیتر بر ثانیه می‌باشد هنوز هم بسیار زیاد است برای فصل زمستان باید ۳۵ هزار لیتر بر ثانیه اگر باشد آن وقت شرایط پایدار می‌باشد.

به گفته مدیر عامل آبفای تهران برای تهیه آب شرب تهران شرایط بسیار سخت است اگر هر نفر ۵۰ لیتر کاهش مصرف آب داشته باشد شرایط بهتر می‌شود.

برچسب‌ها

تبادل نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربیننده‌ترین‌ها

پربیننده‌ترین‌ها از دیگر رسانه‌ها

آخرین اخبار دیگر رسانه‌ها