۱۹ دی ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۸
دردسر ایران‌خودرو برای خریداران سایپایی‌ هم تکرار شد

با وجود اعلام قبلی شرکت ایران خودرو مبنی بر فروش فوق‌العاده محصولات این شرکت از طریق قرعه‌کشی از امروز، در زمان تنظیم این گزارش، سایت فروش اینترنتی محصولات این شرکت باز نمی‌شود و متقاضیان امکان ثبت‌نام ندارند.

باشگاه خبرنگاران جوان: طرح جدید فروش فوق‌العاده محصولات ایران‌خودرو ویژه متقاضیان عادی، مادران و خودرو های فرسوده از روز گذشته یکشنبه آغاز  شد در این طرح سورن پلاس دوگانه سوز با قیمت   ۲۸۱۱۸۹۴۰۰ تومان، پارس سال سفارشی ELX   ۲ ۲۰۹۱۲۵۸۰۰تومان، پارس سال سفارشی با قیمت ۱۸۵۱۷۰۷۰۰ تومان و رانا پلاس با قیمت ۲۱۵۰۶۶۱۰۰ تومان چهار محصول ایران خودرو در طرح فروش فوق العاده هستند.

  در حالیکه قرار بود ثبت نام شرکت ایران خودرو از ساعت ۱۰ صبح روز گذشته آغاز شود، اما این سایت از همان ساعات اولیه ثبت نام با اختلال مواجه شده و متقاضیان بسیاری در تماس با ما از ناتوانی در ثبت نام خود خبرمی دهند.

در این باره شرکت ایران خودرو  گفت از صبح امروز دوشنبه سایت بدون مشکل خواهد بود و ثبت نام ها آغاز می شود.  اما با وجود اعلام قبلی این شرکت، ‌سایت  ایران خودرو دچار اختلال شده و باز نمی‌شود  براین اساس متقاضیان امکان ورود به سایت ایران خودرو و ثبت‌نام را ندارند.

برچسب‌ها

تبادل نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربیننده‌ترین‌ها

پربیننده‌ترین‌ها از دیگر رسانه‌ها

آخرین اخبار دیگر رسانه‌ها