۲۰ دی ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۹
‌ثبت‌نام فروش ویژه ایران‌خودرو باز هم تمدید شد + جزئیات

اختلال در سایت ایران‌خودرو با گذشت ۳ روز از آغاز زمان ثبت‌نام همچنان ادامه دارد و بسیاری از متقاضیان هنوز موفق به ثبت درخواست خرید خود نشده‌اند.

همشهری آنلاین: طرح جدید فروش فوق‌العاده محصولات ایران‌خودرو از طریق قرعه‌کشی ویژه متقاضیان عادی، متقاضیان جوان‌سازی جمعیت (مادران) و متقاضیان خودروهای فرسوده، بر اساس اعلام قبلی این شرکت از روز یکشنبه ۱۸ دی‌ماه از ساعت ۱۰ صبح آغاز شد.

اما ‌سایت ایران‌خودرو از دقایق اول ثبت‌نام دچار اختلال شد و متقاضیان نتوانستند اقدام به ثبت تقاضای خرید کنند.

پیرو این موضوع و ادامه اختلال در سایت ایران‌خودرو، این شرکت مهلت ثبت‌نام خودرو را یک‌بار تا ۲۱ دی و بار دیگر با ادامه اختلال‌ها تا یکشنبه ۲۵ دی‌ تمدید کرد و از متقاضیان خرید خودرو خواست برای ثبت‌نام عجله نکنند.

این در حالی است که تا امروز سه‌شنبه ۲۰ دی ۱۴۰۱ یعنی با گذشته سه روز از آغاز ثبت‌نام هنوز این سایت دچار اختلال است و امکان ثبت‌نام برای تعداد زیادی از متقاضیان فراهم نشده است.

در روزهای گذشته امکان ورود به سایت اصلا وجود نداشت و کاربر با پیام «سرور وب سایت به‌طور موقت از دسترس خارج‌شده است» مواجه می‌شد اما اکنون سایت ایران‌خودرو باز می‌شود ولی در مراحل ابتدایی ثبت‌نام اختلال ایجاد می‌شود و امکان ادامه فرآیند ثبت‌نام وجود ندارد و یا کسانی که موفق به رفتن به مرحله بعد می‌شوند با قفل شدن سایت مواجه ‌و مجبور به ورود مجدد به سایت می‌شوند.

در این دوره از ثبت‌نام و قرعه‌کشی چهار محصول سورن پلاس دوگانه‌سوز، رانا پلاس، پارس سال سفارش (ELX)، با موتور XU۷P و پارس سال با موتور XU۷P عرضه می‌شود.

برچسب‌ها

تبادل نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربیننده‌ترین‌ها

پربیننده‌ترین‌ها از دیگر رسانه‌ها

آخرین اخبار دیگر رسانه‌ها