۲۳ دی ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۵
یک استان دیگر هم تعطیل شد

اصفهان - ایرنا - مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان اعلام کرد: تمامی ادارات، دستگاه های اجرایی و بانکهای اصفهان فردا (شنبه، ۲۴ دی) موظف به دورکاری و مراکز آموزشی نیز ملزم به ارائه مجازی آموزشها شدند.

 روابط عمومی استانداری اصفهان: منصور شیشه فروش عصر جمعه افزود: این اعلام براساس تصمیم کمیته مدیریت بحران استان و با هدف مدیریت مصرف گاز و برق و پایداری شبکه گاز با توجه به شرایط جوی و برودت شدید دما اتخاذ شده است.
وی اظهار داشت: مراکز امدادی، خدمات رسان، بیمارستان ها و مراکز درمانی شبانه روزی کماکان در این ایام ارائه خدمت خواهند نمود.
مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان افزود: براساس تصمیمات اتخاذ شده، امتحانات نهایی مدارس و آزمون های دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی مطابق با برنامه قبلی و با تاکید بر رعایت دقیق صرفه جویی در مصرف انرژی برگزار خواهد شد.
وی ادامه داد: تمامی ادارات، مراکز دولتی و آموزشی مکلف هستند نسبت به خاموش کردن سیستم های گرمایشی و اتخاذ تمهیدات لازم به منظور کاهش حداکثری مصرف انرژی در این ایام اقدام نمایند.
شیشه فروش خاطرنشان کرد: مدیران ادارات، مراکز دولتی و آموزشی مکلف گردیدند نسبت به انجام نظارت های لازم و اتخاذ تمهیدات بدین منظور اقدام کنند.
وی تاکید کرد: مسئولیت نظارت بر این تصمیمات به فرمانداران استان محول شده است تا شرکت های گاز با بازرسی و نظارت های دوره ای و مستمر جهت الزام به عدم مصرف انرژی، موارد عدم رعایت دستورالعمل های ابلاغی اعلام و با آن ها به صورت جدی برخورد شود.
بنا بر اعلام مرکز پیش بینی جوی هواشناسی استان اصفهان دمای هوا در روزهای پیش رو افت محسوس خواهد داشت.
همچنین ۲ روز پایانی هفته جاری نیز دستگاهها، بانکها، ادارات و مراکز آموزشی استان با هدف مدیریت مصرف انرژی در استان و با توجه به شرایط جوی و برودت شدید دما تعطیل شدند.

برچسب‌ها

تبادل نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربیننده‌ترین‌ها

پربیننده‌ترین‌ها از دیگر رسانه‌ها

آخرین اخبار دیگر رسانه‌ها