۲۳ دی ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۵
کدام مراکز سمنان تعطیل شد؟

جانشین رییس ستاد مدیریت بحران استان سمنان گفت: تمامی ادارات، سازمان‌ها، ارگان‌های دولتی، دانشگاه‌ها و بانک‌های استان سمنان (به غیر از شعب مرکزی) به‌ علت برودت هوا و شرایط نامساعد جوی و با هدف صرفه‌جویی در مصرف انرژی و تامین گاز طبیعی برای مشترکان خانگی فردا (شنبه) تعطیل است.

 ایرنا: محمد حمیدی عصر جمعه به خبرنگاران افزود: فردا بیست و چهارم دی ماه تمام ادارات به جز شعب مرکزی بانک‌ها و ادارات خدمات‌رسان و مراکز بهداشتی تعطیل است.

وی ادامه داد: فعالیت مراکز آموزشی (مدارس) در روزهای شنبه و یکشنبه به صورت غیرحضوری و امتحانات نهایی پایه دوازدهم نیز بر اساس برنامه قبلی به قوت خود باقی است و در زمان‌های اعلام شده برگزار خواهد شد.

جانشین رییس ستاد مدیریت بحران استان سمنان از آحاد مختلف مردم استان خواست با کاهش مصرف انرژی و بویژه کاهش دمای تجهیزات گرم کننده مورد استفاده، امکان بهره‌مندی تمامی هم‌میهنان را از نعمت گاز فراهم سازند.

حمیدی پیشتر نیز گفته بود که تمامی ادارات، سازمان‌ها و ارگان‌های دولتی استان به استثنای ادارات خدمات‌رسان و مراکز بهداشتی به‌ علت برودت هوا روز پنجشنبه (دیروز) تعطیل است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، هواشناسی استان سمنان برای روزهای پایانی هفته جاری هشدار نارنجی همراه با بارش برف و باران پیش بینی کرده بود و احتمال یخبندان جاده‌ها و آبگرفتگی معابر نیز دور از انتظار نیست.

دمای هوا نیز تا از امروز تا پایان هفته ۱۵ درجه سانتیگراد کاهش دارد.

برچسب‌ها

تبادل نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربیننده‌ترین‌ها

پربیننده‌ترین‌ها از دیگر رسانه‌ها

آخرین اخبار دیگر رسانه‌ها