۲۷ دی ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۶
این خریدها پرسودترین معاملات تاریخ شدند

در طول تاریخ معاملات زیادی بین شرکت‌های مختلف صورت گرفته است که برخی شکست می‌خورند و برخی نیز سودهای رویایی برای خریداران به ارمغان می‌آورند.

فردای اقتصاد: خرید شرکت‌های کوچک توسط شرکت‌های بزرگ (یا به تعبیری ادغام دو شرکت) مدت‌هاست که به عنوان روشی مطلوب برای پرکردن شکاف‌ها یا ورود به یک کسب و کار جدید صورت می‌گیرد. بسیاری از کسب‌وکارهای متبحر در حوزه فعالیت خود به دنبال رشد و گسترش فعالیت‌های خود از طریق یک سری خریدهای هوشمند هستند.
شرکت‌ها حاضرند میلیاردها دلار برای برخی کسب و کارهای کوچک اما ارزشمند بپردازند. بسیاری از این خریدها از نظر افزودن رقم قابل توجهی به ارزش بازار آنها و همچنین به دست آوردن سودهای کلان، به خریدارها سود زیادی می دهند. در اکثر مواردی که در زیر مورد بحث قرار می‌گیرند، پولی که در حین خریدها سرمایه گذاری شده است، چندین برابر رشد کرده‌ و علاوه بر این، قیمت سهام شرکت سرمایه‌گذاری را به میزان قابل توجهی افزایش داده‌اند. Business Insider برخی از بزرگترین خریدهای تاریخ را بر اساس قیمت خرید بررسی کرده است که در نهایت، اکثر این معاملات تبدیل به یک حرکت هوشمندانه شدند. در تصویر بالا لیستی از ۱۰ خرید برتر در جهان خریداران خود را به میلیاردها دلار سود رساند، مورد بررسی قرار گرفته است. در این لیست اطلاعاتی از جمله خریدار، فروشنده، قیمت فروش و خالص بازده دلاری نمایش داده می‌شود تا دید کاملی از میزان سود کسب شده توسط خریداران طی مدتی کوتاه به خوبی مشخص باشد.

برچسب‌ها

تبادل نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربیننده‌ترین‌ها

پربیننده‌ترین‌ها از دیگر رسانه‌ها

آخرین اخبار دیگر رسانه‌ها

آخرین اخبار