۲۸ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۹
توضیحات جدید قوه قضاییه درباره اعدام شهروند دوتابعیتی

سخنگوی قوه قضاییه گفت: شروع روند بازپرسی، تکمیل تحقیقات و رسیدگی به اتهامات جاسوس مورد نظر تا نهایی شدن و اجرای آن در مجموعه دستگاه قضائی با دقت و در کمال اشراف حقوقی و اطلاعاتی کم نظیر و به صورت هوشمند صورت پذیرفت و حکم صادر شد.

توضیحات سخنگوی قوه قضاییه درباره «اعدام» علیرضا اکبری

ایسنا نوشت: سخنگوی قوه قضاییه گفت: شروع روند بازپرسی، تکمیل تحقیقات و رسیدگی به اتهامات جاسوس مورد نظر تا نهایی شدن و اجرای آن در مجموعه دستگاه قضائی با دقت و در کمال اشراف حقوقی و اطلاعاتی کم نظیر و به صورت هوشمند صورت پذیرفت و حکم صادر شد.

مسعود ستایشی، سخنگوی قوه قضائیه در نشست خبری قوه قضائیه با اصحاب رسانه با اشاره به حمایت‌های دولت انگلیس از جاسوس معدوم گفت: در اینجا به صراحت اعلام می‌کنم که اصل فرایند تشکیل پرونده، تحقیقات مقدماتی، شروع روند بازپرسی، تکمیل تحقیقات و رسیدگی به اتهامات جاسوس مورد نظر تا نهایی شدن و اجرای آن در مجموعه دستگاه قضائی با دقت و در کمال اشراف حقوقی و اطلاعاتی کم نظیر و به صورت هوشمند صورت پذیرفت و حکم صادر شده مبین از حساسیت سیستم قضائی در قبال خباثت‌های مداوم انگلیس است.

وی تصریح کرد: دولت انگلیس هیچ گاه حتی در ظاهر نخواسته سابقه تلخ و شوم به جامانده از عملکرد خود در کشور را ترمیم کند و همواره با با ملت بزرگوار ایران دشمنی داشته است و دست پلید این دولت در اکثریت قریب به اتفاق صدمه تراشی‌ها علیه ملت ایران کاملاً مبرهن است.

تبادل نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربیننده‌ترین‌ها

پربیننده‌ترین‌ها از دیگر رسانه‌ها

آخرین اخبار دیگر رسانه‌ها