۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۴
رشد پرشتاب صنعت اینشورتک در جهان و ایران

سهند فردی، مدیر روابط عمومی هلدینگ مکس در این برنامه تک‌شاخ به بررسی نقاط عطف و گزیده‌ای گزارش «بازار جهانی صنعت اینشورتک» در سال ۲۰۲۲ پرداخت.

فردای اقتصاد - نوآوری‌های تکنولوژیک در صنعت بیمه (اینشورتک) باعث تحول بزرگی در این صنعت و تجربه کاربری مطلوب و متفاوتی برای مشتریان این صنعت شده است. 

هلدینگ سرمایه‌گذاری مکس در گزارشی تحلیلی تحت عنوان «بازار جهانی صنعت اینشورتک» مهم‌ترین تحولات این صنعت را در سال ۲۰۲۲  مورد بررسی قرار داده است

سهند فردی، مدیر روابط عمومی هلدینگ مکس در گفت و گو با برنامه «تک‌شاخ» با اشاره به این که صنعت اینشورتک جزو صنایع نوپا در ایران و جهان محسوب می‌شود اما در سال‌های اخیر شاهد رشد پرشتاب این صنعت بوده‌ایم گفت:  با اضافه شدن تکنولوژی به صنعت سنتی بیمه، مشتریان در بخش‌های مختلف بیمه شاهد تجربه کاربری متفاوت و بسیار مطلوب‌تری هستند. در سطح خرد، اینشورتک‌ها توانسته‌اند خدمات و سرویس‌های جدید و متنوعی را به کاربران ارائه کنند. این محصولات و خدمات جدید علاوه بر کمک به بازیگران سنتی، توانسته جریان درآمدی جدیدی را به وجود آورد. در این رابطه می‌توان به خدمات بیمه تعبیه شده و پیشگیری از خسارت و ریسک اشاره کرد.

به گفته فردی، اینشورتک‌ها در جهان در طول‌ سال‌های اخیر در تمام بخش‌های زنجیره صنعت بیمه وارد شده‌اند و با شناسایی ناکارایی‌های موجود، راه‌حل‌های نوینی را ارائه داده‌اند.

وی با اشاره به رشد شرکتهای فعال در این عرصه در جهان  گفت: شرکتهای فعال در صنعت اینشورتک با چالش‌های متعددی در مسیر توسعه و فعالیت خود مواجه هستند که در این رابطه می‌توان به مسائل قانون‌گذاری و استانداردها و کمبود نیروی کار متخصص اشاره کرد و جدای این موارد می‌توان به مشکلات اقتصادی موجود در فضای حاکم بر اقتصاد جهانی اشاره کرد.

فردی با پیش بینی اینکه نفوذ فناوری راه را برای توسعه شرکتهای نوآور در این صنعت در جهان بازتر کرده گفت: احتمالا در آینده از تلفیق بلاک‌چین و اینشورتک‌ها بیشتر خواهیم شنید و موضوعاتی همچون تلماتیک در این صنعت در سال‌ آتی نقش پررنگ‌تری را ایفا خواهند کرد.

متن کامل این گزارش را می‌توانید از اینجا دانلود کنید. 

تبادل نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

تک شاخ

پربیننده‌ترین‌ها

پربیننده‌ترین‌ها از دیگر رسانه‌ها

آخرین اخبار دیگر رسانه‌ها

آخرین اخبار