۲۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۳
این شهرها منتظر آخرین بارش‌های بهمن ماه باشند

سازمان هواشناسی کل کشور برای برخی از استانها برای فردا یکشنبه ۲۳ بهمن ۱۴۰۱ بارش برف و باران پیش‌بینی کرده است.

همشهری آنلاین: براساس تحلیل آخرین نقشه های پیش یابی هواشناسی، اوایل امشب با ورود سامانه بارشی از جنوب غرب کشور، در استان‌های خوزستان، کهگیلویه و بویراحمد، چهار محال و بختیاری، لرستان و مناطقی از غرب کشور بارش آغاز خواهد شد. همچنین در غرب مازندران و گیلان بارش پراکنده رخ می‌دهد.

یکشنبه گستره و شدت فعالیت سامانه بارشی افزایش یافته و در جنوب غرب، غرب، شمال غرب، ارتفاعات و دامنه‌های زاگرس، ارتفاعات و دامنه‌های جنوبی البرز، سواحل دریای خزر و بتدریج مرکز و شمال شرق کشور و شمال استان‌های بوشهر و فارس بارش باران، گاهی همراه با رعد و برق و وزش باد شدید موقت، در نواحی مرتفع و سردسیر بارش برف و گاهی کولاک پیش بینی می‌شود.

در این روز شدت بارش در غرب ایران و جنوب اصفهان، لرستان و شمال و شرق خوزستان بیشتر خواهد بود. دوشنبه در بخش‌هایی از شمال شرق، شرق و دامنه و ارتفاعات زاگرس مرکزی و شمال استانهای بوشهر و فارس بارش ادامه می‌یابد و در برخی نقاط شمال غرب، غرب، دامنه‌های جنوبی البرز و سواحل دریای خزر بارش پراکنده پیش بینی می‌شود.

سه شنبه سامانه بارشی در نواحی غرب، مرکز، جنوب غرب، سواحل دریای خزر، ارتفاعات و دامنه‌های زاگرس مرکزی فعالیت خواهد داشت و در شمال شرق بارش پراکنده است.  

دمای هوا فردا در اراک بین صفر تا منفی ۳، اردبیل بین یک تا منفی ۷، ارومیه صفر تا منفی ۹، اصفهان ۱۲ تا ۵، اهواز بین ۲۰ تا ۱۱، ایلام بین ۷ تا منفی یک، بندرعباس بین ۲۶ تا ۱۵، بوشهر بین ۲۰ تا ۱۳ ، تبریز بین یک تا منفی ۸ درجه سانتی گراد خواهند بود.

همچنین زاهدان بین ۱۷ تا ۱۱، زنجان بین صفر تا منفی ۹، ساری بین ۷ تا یک، سمنان بین ۵ تا منفی یک، سنندج بین ۲ تا منفی ۴، شهرکرد بین ۳ تا منفی یک، شیراز بین ۱۵ تا ۵ درجه سانتی گراد خواهند بود.

دمای هوا در شهر رشت نیز بین ۲ تا صفر، قزوین بین یک تا منفی ۵، قم بین ۳ تا منفی یک، کرج بین منفی یک تا منفی ۴، کرمان بین ۱۹ تا ۸، کرمانشاه بین ۳ تا منفی ۳، گرگان بین ۸ تا صفر، مشهد بین ۶ تا صفر، همدان بین منفی یک تا منفی ۷، یاسوج بین ۷ تا ۲ و یزد بین ۱۶ تا ۶ درجه سانتی گراد در روز یکشنبه خواهند بود.

برچسب‌ها

تبادل نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربیننده‌ترین‌ها

پربیننده‌ترین‌ها از دیگر رسانه‌ها

آخرین اخبار دیگر رسانه‌ها