۲۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۹
این خودروها از دوشنبه ۲۴ بهمن در بورس فروخته می‌شوند + جزئیات

بورس کالا طبق برنامه جدید اعلامی، از دوشنبه تا چهارشنبه آینده، میزبان عرضه ۳۰۵۰ فیدلیتی، ریسپکت، وانت و کامیون و کامیونت خواهد بود.

خبرگزاری تسنیم: براساس اعلام بورس کالا در عرضه‌های فردا ۲۴ بهمن کامیونت فورس، کامیون کشنده امپاور و کامیون کشنده فاو بر روی تابلو می‌روند.

البته مهلت ثبت نام سفارش ساعت ۱۷ روز یکشنبه ۲۳ بهمن است و به منظور مدیریت سفار شهای دریافتی مشتریان، کارگزاران امکان مسدود سازی سفارش‌های دریافتی را تا ساعت ۱۷:۳۰ روز یکشنبه خواهند داشت.

میزان پیش دریافت خرید محصول به میزان ۳۰ درصد اعلام شده و هر کد ملی (اشخاص حقیقی) صرفا امکان ثبت سفارش یک دستگاه خودرو و هر شناسه ملی (اشخاص حقوقی) مجاز به ثبت سفارش حداکثر ۳ دستگاه خودرو است.

روز سه‌شنبه ۲۵ بهمن ماه نیز دو شرکت ایران‌خودرو و بهمن‌موتور ۴ هزار خودروی سواری را به تالار خودروی بورس کالای ایران آورده و به حراج خواهند گذاشت. براساس اطلاعیه‌های منتشر شده عرضه یک هزار دستگاه خودروی کارا تک‌کابین و دو کابین در روز چهارشنبه ۲۶ بهمن ماه، حسن ختام معاملات هفته چهارم بهمن ماه خواهد بود تا بازار خودروی بورسی با عرضه ۵ هزار و ۱۱۰ خودروی سبک و سنگین، هفته خود را به پایان برساند.

در عرضه‌ ۲۵ بهمن فیدلیتی ۵ نفره و ۷ نفره و ریسپکت بروی تابلو می‌روند مهلت ثبت سفارش این خودرو هم ساعت ۱۷ روز دوشنبه ۲۴ بهمن است و به منظور مدیریت سفارش‌های دریافتی مشتریان، کارگزاران امکان مسدود سازی سفارش‌های دریافتی را تا ساعت ۱۷:۳۰ روز دوشنبه خواهند داشت.

در این طرح فروش بیش از ۵۰۰ دستگاه فیدلیتی ۷ نفره سفید و مشکی با موعد تحویل ۲۵ اردیبهشت در بورس کالا عرضه می شود. میزان پیش پرداخت ۱۰۰ درصد با قیمت پایه ۷۷۲ میلیون تومان تعیین شده است. همچنین ۵۰۰ دستگاه فیدلیتی ۵ نفره مشکی و سفید نیز با موعد تحویل ۲۵ اردیبهشت و پیش پرداخت ۱۰۰ درصدی و قیمت پایه ۷۵۹ میلیون تومانی عرضه می شود.

علاوه بر این ۵۰۰ دستگاه ریسپکت شامل ۲۰۰ و ۳۰۰ خودرو مشکی و سفید با موعد تحویل ۲۵ اردیبهشت در بورس کالا عرضه خواهد شد. میزان پیش پرداخت ۱۰۰ درصد و قیمت پایه ۶۴۳ میلیون تومان تعیین شده است.

 البته اشخاصی که در عرضه‌های قبلی در بورس کالا خودروسواری خریداری کرده اند و همچنین از ابتدای سال ۱۳۹۸ از شرکت‌های خودروسازی موفق به خرید خودرو شده اند امکان ثبت سفارش نخواهند داشت.

میزان پیش دریافت خرید محصول به میزان ۱۰۰ درصد بوده و هر کد ملی صرفا امکان یک ثبت سفارش را دارد. ثبت سفارش برای اشخاص حقوقی مجاز نیست.

برچسب‌ها

تبادل نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربیننده‌ترین‌ها

پربیننده‌ترین‌ها از دیگر رسانه‌ها

آخرین اخبار دیگر رسانه‌ها