۲۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۰:۴۲
مدارس کدام شهرها دوشنبه ۲۴ بهمن تعطیل شد؟

بارش برف و سرمای شدید در بسیاری مناطق کشور که که باعث یخبندان شده است سبب شد تا مدارس و مراکز آموزشی در برخی استان‌ها تعطیل یا غیرحضوری شود.

وضعیت تعطیلی مدارس تهران مشخص شد

بر اساس این گزارش، پیش از این آموزش و پرورش اعلام کرده بود، مدارس استان تهران از جمله شهر تهران در کلیه مقاطع روز دوشنبه در ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه صبح کار خود را آغاز می‌کنند.

وضعیت تعطیلی مدارس استان قزوین

بنا بر اعلام روابط عمومی آموزش و پرورش قزوین، با توجه به برودت هوا و یخبندان تمامی مدارس استان در تمامی مقاطع تحصیلی در نوبت صبح روز دوشنبه ۲۴ بهمن ماه تعطیل است و کلاس‌ درس به صورت مجازی برگزار خواهد شد.

بنابراین خبر حضور عوامل اجرایی در مدارس الزامی نیست.

وضعیت تعطیلی مدارس استان البرز

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز از غیرحضوری شدن نوبت صبح مدارس ابتدایی استان خبر داد.

مدارس نوبت صبح استان قم فردا غیرحضوری شد

بر اساس مصوبات مدیریت پیشگیری از بحران استان قم فردا دوشنبه ۲۴بهمن ماه به دلیل بارش برف، سردی و برودت هوا فعالیت کلیه دوره‌های تحصیلی در نوبت صبح غیرحضوری خواهد بود.

وضعیت تعطیلی مدارس و ادارات استان همدان

به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری همدان، معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار همدان طی بخشنامه‌ای به کلیه دستگاه‌های اجرایی اعلام کرد: با توجه به بارش برف، برودت هوا و پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان مبنی بر ادامه شرایط جوی کلیه دستگاه‌های اجرایی، سازمان‌ها، نهادها، مؤسسات، بانک‌ها، دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی در سطح استان به استثناء مراکز امدادی، خدماتی، بهداشتی و درمانی در روز دوشنبه ۲۴ بهمن‌ماه به صورت غیرحضوری و دورکار خواهند بود.

وضعیت تعطیلی مدارس چهارمحال و بختیاری

فعالیت سامانه بارشی در استان چهارمحال و بختیاری باعث غیرحضوری شدن فعالیت آموزشی مدارس ۲ شهرستان این استان شد.

بنابر اطلاعیه آموزش و پرورش استان چهارمحال و بختیاری، با توجه به بارش برف و لغزندگی معابر، فعالیت آموزشی تمامی مدارس شهرستان‌های کوهرنگ و بن به صورت غیرحضوری برگزار می‌شود.

وضعیت تعطیلی مدارس استان مرکزی

رئیس اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان مرکزی گفت: بارش برف تمام مدارس استان مرکزی را در نوبت صبح و عصر در روز دوشنبه ۲۴ بهمن غیرحضوری کرد.

اسماعیل جیریایی، رئیس اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان مرکزی گفت: پیرو هماهنگی با ستاد پیشگیری هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران، با توجه به بارش برف و لغزندگی معابر، تمامی مدارس و آموزشگاه‌ها شامل مهدهای کودک، مراکز پیش‌دبستانی و مدارس همه دوره‌های آموزشی در کل استان مرکزی، روز دوشنبه ۲۴ بهمن ماه در نوبت صبح و عصر به صورت غیرحضوری فعالیت خواهند کرد.

وضعیت تعطیلی مدارس استان زنجان

اداره‌کل مدیریت بحران استان زنجان در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: به پیشنهاد اداره کل آموزش و پرورش و فرمانداران استان به‌ جز شهرستان طارم، مدارس ابتدایی و متوسطه اول و دوم تمامی شهرستان‌ها در شیفت صبح روز دوشنبه ۲۴ بهمن‌ماه به‌صورت غیر حضوری برگزار می‌شود.

همچنین دوره متوسطه دوم در شهرستان ماهنشان و شهرهای زنجان، ابهر و خرمدره به‌صورت حضوری برگزار خواهد شد.

فعالیت مدارس شاهرود و روستاهای حومه با تأخیر آغاز می‌شود

عادل خالقی ثمرین مدیرکل آموزش‌ و پرورش استان سمنان با اشاره به بارش برف در این مناطق گفت: به دلیل بارش برف، برودت هوا و یخ‌زدگی معابر، مدارس تمام دوره‌های تحصیلی در شهر شاهرود و روستاهای حومه، فردا دوشنبه ۲۴ بهمن‌ماه از ساعت ۹ صبح آغاز می‌شود.

وی افزود: فعالیت کودکستان‌ها این مناطق نیز فردا با تأخیر و در ساعت ۹ صبح آغاز می‌شود.

وضعیت تعطیلی مدارس استان کرمانشاه

افشین یگانه مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمانشاه گفت: به دنبال بارش برف در برخی نقاط استان فعالیت مدارس ۴ شهرستان استان در نوبت صبح فردا دوشنبه غیرحضوری شد.

وی عنوان کرد تمام مقاطع تحصیلی مدارس چهار شهرستان هرسین، صحنه، کنگاور و سنقر به دلیل بارش برف و سرمای هوا در نوبت صبح فردا دوشنبه ۲۴ بهمن غیرحضوری شد.

منبع: تسنیم

برچسب‌ها

تبادل نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربیننده‌ترین‌ها

پربیننده‌ترین‌ها از دیگر رسانه‌ها

آخرین اخبار دیگر رسانه‌ها