۲۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۹
جولان فقط یک مدل از این خودروی لوکس در این شهر

از این مدل،یک عدد در جزیره کیش حضور دارد.قیمت نسخه‌های دست دوم مورانو کراس کبریولت،از ۱۱ هزار تا حدود ۳۰ هزار دلار متغیر است.

خبرآنلاین: نیسان مورانو در دو مدل ۲۰۰۸ و ۲۰۰۹ تا ۲۰۱۲ در بازار ایران حضور داشت. مورانو کراس کبریولت در سال ۲۰۱۰ معرفی و در سال ۲۰۱۱ وارد خط تولید نیسان شد. 

طراحی ظاهری به جز بخش درب‌ها و سقف و همچنین چراغ پشتی،هیچ تفاوتی با نسخه عادی ندارد. همه‌ی این تغییرات متناسب با کبریولت شدن رخ داده است.

دو درب خودرو ۲۰ سانتی‌متر بیشتر از نسخه عادی طول دارند. در سقف پارچه‌ای مورانو کبریولت،شیشه‌هایی برای ایجاد فضایی بهتر در کابین،به کار رفته است. تغییراتی در ستون‌های خودرو به دلیل کبریولت شدن صورت گرفته است. از امکانات شاخص در این خودرو می‌توان به سیستم صوتی BOSE،نمایشگر ۷ اینچ،تهویه هوای اتوماتیک و دو کاناله،کروز کنترل و ورود بدون کلید و... بودند. سیستم پشت سری فعال برای سرنشینان جلو،که به هنگام تصادف در خودروهای کبریولت بسیار کاربردی هستند،در این خودرو هم حضور دارد. 

قلب تپنده این کبریولت، ۳.۵ لیتری V۶ است که ۲۵۶ اسب‌بخار قدرت و ۳۳۴ نیوتون‌متر گشتاور تولید می‌کند. گشتاور تولیدی به هر چهار چرخ منتقل می‌شود. پلتفرم خودرو با ماکسیما و آلتیما یکسان است و بر اساس پلتفرم D نیسان ساخته شده است.

تولید این خودرو در سال ۲۰۱۴ به دلیل عدم استقبال متوقف شد.
 

خودروی لوکس


 

خودروی لوکس

برچسب‌ها

تبادل نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربیننده‌ترین‌ها

پربیننده‌ترین‌ها از دیگر رسانه‌ها

آخرین اخبار دیگر رسانه‌ها