۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۳
خرج نجومی تاجر مرموز برای این تیم پرطرفدار فوتبالی

الکس هادی تقی سرمایه‌گذار در زمینه املاک تمایل دارد تا سهام باشگاه پرسپولیس را با هزینه ۱۰۰ میلیون دلاری در دست بگیرد.

خبر ورزشی: در خبرها آمده بود که «الکس هادی تقی» سرمایه‌گذار ایرانی که بزرگ شده کانادا است تمایل دارد ۱۰۰ میلیون دلار برای در اختیار گرفتن باشگاه پرسپولیس هزینه کند.

با نگاهی به شبکه‌های اجتماعی متوجه می‌شویم که الکس هادی تقی آنطور که در پروفایل اینستاگرامش نوشته کارآفرین و خیّر است، به حیوانات علاقه بسیاری دارد، به سفر معتاد است، مالک یک تیم فوتبال هم هست که به وضوح مشخص نشده کدام تیم و البته در نهایت متولد ایران و ساخت کانادا!

هادی تقی مدعی شده که حاضر است ۵۰ میلیون دلار برای تیم اول باشگاه پرسپولیس و ۵۰ میلیون دلار هم برای آکادمی‌ها هزینه کند. به نظر می‌رسد هادی تقی که بیشتر در زمینه املاک کار کرده این روزها بیشتر در کشور یونان مشغول کار در همین زمینه است.

مشخص نیست با توجه به سخت‌گیری و روند نامشخص برای واگذاری سهام دو باشگاه بزرگ پرسپولیس و استقلال چنین پیشنهادی هم جدی گرفته شود، ولی اگر فرض کنیم بدهی پرسپولیس حدود ۱۰ میلیون دلار است، ۱۰۰ میلیون دلار پیشنهادی الکس هادی تقی می‌تواند سرخ‌ها را در کنار متمول‌ترین باشگاه‌های آسیایی از جمله باشگاه‌های عربستانی و قطری قرار دهد که بازیکنان تراز اول فوتبال دنیا را به راحتی استخدام می‌کنند.

برچسب‌ها

تبادل نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربیننده‌ترین‌ها

پربیننده‌ترین‌ها از دیگر رسانه‌ها

آخرین اخبار دیگر رسانه‌ها