۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۷
ماجرای باند زنان جیب‌بر نازی‌آباد چه بود؟

سرکلانتر هفتم پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری اعضای باند ۴ نفره زنان جیب بر محله نازی آباد خبر داد.

مهر: سرکلانتر هفتم پلیس پیشگیری تهران با بیان اینکه از متهمان ۸ دستگاه تلفن همراه سرقتی کشف شد تصریح کرد: متهمان ۳۵ الی ۳۹ ساله در تحقیقات اولیه به بزه انتسابی و سرقت در نازی آباد به روشجیب بری به مدت بیش از ۲ ماه با همدستی یکدیگر اعتراف و اظهارکردند تا کنون مرتکب ۵۰ فقره سرقت مشابه شدند.

سرهنگ امیرهوشنگ امیری سرکلانتر هفتم پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری اعضای باند ۴ نفره زنان جیب بر محله نازی آباد خبر داد و گفت: در پی افزایش جیب بری و سرقت تلفن همراه و اشیا قیمتی شهروندان در محله "نازی آباد" تهران رسیدگی به موضوع و دستگیری سارق یا سارقان را تیمی از مأموران کلانتری ۱۳۰ بر عهده گرفتند و مأموران تحقیقات ابتدایی را آغاز کردند.

وی با بیان اینکه مأموران در این پی‌جویی‌های انتظامی، اعضای باند ۴ نفره زنان جیب بر را شناسایی کردند افزود: پس از شناسایی چهره متهمان، گشت زنی‌های هدفمند آغاز و ۲ نفر از متهمان هنگام سرقت شناسایی و دستگیری شدند.

سرکلانتر هفتم پلیس پیشگیری تهران با بیان اینکه از متهمان ۸ دستگاه تلفن همراه سرقتی کشف شد تصریح کرد: متهمان ۳۵ الی ۳۹ ساله در تحقیقات اولیه به بزه انتسابی و سرقت در نازی آباد به روش جیب بری به مدت بیش از ۲ ماه با همدستی یکدیگر اعتراف و اظهارکردند تا کنون مرتکب ۵۰ فقره سرقت مشابه شدند.

به گفته این مقام انتظامی تا کنون ۸ نفر از مال باختگان شناسایی و متهمان با دستور قضائی برای کشف جزییات پرونده در اختیار مأموران کلانتری قرار دارند.

برچسب‌ها

تبادل نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربیننده‌ترین‌ها

پربیننده‌ترین‌ها از دیگر رسانه‌ها

آخرین اخبار دیگر رسانه‌ها