۲۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۵
قیمت این خودرو ۱۴ میلیون گران شد/ قیمت روز خودروها چهارشنبه ۲۴ اسفند ۱۴۰۱

رشد قیمت‌ خودروها در معاملات امروز از سر گرفته شد با این حال اغلب فعالان این بازار از رکودی بودن معاملات در این روزها گله دارند. چراکه به نظر می‌رسد خرید و فروشی در بازار صورت نمی‌گیرد.

فردای اقتصاد: بررسی‌ها حاکی از رشد مجدد قیمت‌ها در بازار خودرو است. به طوری که در معاملات امروز شاهد افزایش ۱/۵۸ درصدی میانگین قیمت خودروهای داخلی و چینی بودیم. در این میان، شاخص قیمت خودروهای داخلی با افزایش ۱/۸۷ درصدی حوالی عدد ۱۶۲ قرار دارد و خودروهای چینی هم حدود ۱/۳ درصد گران‌تر شدند.

قیمت خودروهای داخلی

در میان خودروهای داخلی، خودروی پراید با بازگشت به مسیر افزایشی در محدوده ۳۲۶ میلیون تومان معامله شد. قیمت پراید وانت هم با ۱/۹۲ درصد رشد، در سطح ۲۶۵ میلیون تومان قرار گرفت. آخرین قیمت کوییک R‌ دستی نیز ۳۴۵ میلیون تومان است که در مقایسه با روز قبلی حدود ۱/۷۷ درصد افزایش قیمت داشته است.

قیمت تیبا هاچبک هم با ۶ میلیون افزایش قیمت در سطح قیمتی ۳۲۷ میلیون تومان قرار گرفت. قیمت خودرو ساینا دستی  EXنیز با رشد ۱/۷۹ درصدی، امروز ۳۴۱ میلیون تومان معامله شد.

نرخ خودروی شاهین هم امروز با افزایش ۱۱ میلیون تومانی در مقایسه با روز قبلی، در نرخ ۵۸۲ میلیون تومان دادوستد شد. پژو ۲۰۶ تیپ۲ نیز ۵۰۴ میلیون تومان معامله شد که بیش از ۹ میلیون افزایش قیمت داشته است.

در این میان، «پژو ۲۰۷ پانوراما دنده‌ای» خودروی پرطرفدار ایران خودرو امروز در بازار ۶۷۳ میلیون تومان قیمت‌گذاری شد که حدود ۱/۹۷ درصد رشد را ثبت کرد.

قیمت پژو پارس سال هم در سطح ۵۱۱ میلیون تومان معامله شد. قیمت سمند LX  ساده با حدود ۹ میلیون افزایش به ۵۰۸ میلیون تومان رسید. رانا پلاس هم امروز ۴۹۳ میلیون تومان قیمت خورد.

قیمت خودروهای چینی

خودروهای چینی نیز اغلب با رشد قیمت همراه شدند. به طوری‌ که جک S۵ اتوماتیک مدل ۱۴۰۰ به بیش از ۱۲۵۲ میلیون تومان رسیده است. همچنین قیمت چری آریزو امروز ۲۰ میلیون تومان گران شد و به ۱۲۳۰ میلیون تومان رسید. هایما S۷ نیز با پایداری در مدار صعودی، ۱۴۷۵ میلیون تومان معامله می‌شود. نرخ خودروی ام‌وی‌ام X۳۳ S (نیوفیس) نیز با رشد ۱۰ میلیون تومانی حوالی ۱۲۱۰ میلیون تومان قیمت خورد. دست آخر، قیمت دیگنیتی مدل ۱۴۰۰ هم امروز (چهارشنبه ۲۴ اسفندماه) ۳۰ میلیون تومان رشد داشته است و ۲۰۰۰ میلیون تومان قیمت خورد.

برچسب‌ها

تبادل نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربیننده‌ترین‌ها

پربیننده‌ترین‌ها از دیگر رسانه‌ها

آخرین اخبار دیگر رسانه‌ها

آخرین اخبار