۲۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۶
کدام خودروها راحت‌تر دزدیده می‌شوند؟

معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان اردبیل گفت: در بین خودروها سرقت پراید به دلیل سهولت در باز کردن آن توسط سارقین از بالاترین آمار سرقت در استان اردبیل به حساب می‌آید.

مهر: محرم علیپور به افزایش سرقت در ایام تعطیلات نوروزی به ویژه سرقت خودرو و منازل اشاره کرد و ادامه داد: ۸۵ درصد سرقت مربوط به خودروهای با ایمنی پایین به ویژه پراید است که در صدر سرقت خودرو قرار گرفته است.

وی بیان کرد: انتظار می‌رود صاحبان خودروی پراید به ویژه زیر مدل ۹۰، خودروی خود را به دزدگیر و تجهیزات ایمنی مجهز کرده و به هیچ وجه ماشین خود را به صورت روشن حتی لحظه‌ای رها نکنند.

علیپور در مورد استفاده سارقان از طلایاب در منازل اظهار کرد: ۸۵ درصد سرقت در منازل نیز مربوط به پول نقد و جواهرات است که امیدواریم خانواده‌ها به هنگام مسافرت از ظرفیت صندوق امانات بانک‌ها و یا با سپرده آنها به افراد مطمئن جلوی سرقت طلا و پول نقد را بگیرند.

وی تلاش سارقان حرفه‌ای را در نقطه‌زنی نگهداری طلا و پول نقد یادآور شد و تصریح کرد: ما تاکنون مواردی از فلزیاب و یا طلایاب را در سرقت‌های افراد حرفه‌ای مشاهده نکردیم اما بهتر است با اطمینان بیشتر این وسایل در محلی مناسب و امن نگهداری شود.

معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان اردبیل به کشف ۸۵ درصد وقوع جرایم سرقت در استان اشاره کرد و گفت: تمام تلاش پلیس بر این است تا با هوشیاری و مراقبت بیشتر با همراهی خانواده‌ها کاهش سرقت را در نوروز امسال رقم بزند.

برچسب‌ها

تبادل نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربیننده‌ترین‌ها

پربیننده‌ترین‌ها از دیگر رسانه‌ها

آخرین اخبار دیگر رسانه‌ها