۹ فروردین ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۰
چهره‌ها/ خاطره شنیدنی محسن جلال‌پور از معجزه اقتصادی لهستان؛ نقطه آغاز اصلاحات کجاست؟

محسن جلال‌پور، رییس پیشین اتاق بازرگانی ایران در این بخش از گفت‌وگوی خود با «فردای اقتصاد» به این سؤال پاسخ می‌دهد که چرا تلاش‌های پس از برجام برای اصلاحات اقتصادی در ایران به نتیجه نرسید.

محسن جلال‌پور رییس پیشین اتاق بازرگانی ایران در این بخش از گفت‌وگوی خود با «فردای اقتصاد» به این سؤال پاسخ می‌دهد که چرا تلاش‌های پس از برجام برای اصلاحات اقتصادی در ایران به نتیجه نرسید. وی به ذکر خاطره‌ای به نقل از یک اقتصاددان و صاحبنظر برجسته بین‌المللی می‌پردازد که راز نجات کشور لهستان از اقتصاد ورشکسته کمونیستی را توضیح می‌دهد و کلید معجزه اقتصادی در این کشور را معرفی می‌کند. فیلم کامل این گفت‌وگوی ۴ ساعته در ساعت ۲۰ روزهای یازدهم و دوازدهم فروردین منتشر می‌شود.

این گفت‌وگو یکی دیگر از گفت‌وگوهای مجموعه «چهره‌ها» است که در رسانه «فردای اقتصاد» تولید شده است. برنامه «چهره‌ها»، روایت زندگی چهره‌های فکری، کارآفرینی و تصمیم‌سازی نیم‌قرن اخیر همزمان با تحولات توفانی این مقطع زمانی است.

برنامه‌های کامل:

قسمت اول: داستان زندگی محسن جلال‌پور از تجارت سنتی تا نماد برجام اقتصادی

قسمت دوم: محسن جلال‌پور؛ راوی بی‌واسطه شکست بخش خصوصی در اقتصاد ایران

تبادل نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات کاربران

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • محمد IR ۲۳:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۹
    واقعا تنها راه نجات کشور ،اقتصاد ازاد و‌ بها دادن به بخش خصوصی هست ،مردم نابود شدن با این اقتصاد دستوری و سرکوب قیمت ،تولید به خاک سیاه نشیته

پربیننده‌ترین‌ها

پربیننده‌ترین ویدیوها

پربیننده‌ترین‌ها از دیگر رسانه‌ها

آخرین اخبار دیگر رسانه‌ها

آخرین اخبار