۱۵ فروردین ۱۴۰۲ - ۰۸:۰۷
فقط همین یک مدل بی‌ ام‌ دبلیو وارد ایران می‌شود + عکس

بی‌ام‌و ۱۱۶i در حال حاضر ارزان‌ترین محصول کمپانی بی‌ام‌و است.البته این ارزان بودن به این معنی نیست که با خودرویی زیر ۲۰ هزار یورو طرف هستیم.

 سایت دیده بان ایران: بی‌ام‌و ۱۱۶i وارد ایران ماشین خاص و به نوعی ارزان‌ترین مدل بی‌ام‌و است که ممکن است در فهرست خودروهای وارداتی قرار گیرد.

حالا که صحبت از وارد شدن این ماشین جذاب به کشور زیاد شده، بد ندیدیم که به صورت مختصر مشخصات آن را بررسی کنیم.

سبک غالب در طراحی محصولات بی‌ام‌و، در این مدل هم دیده می‌شود.دیلایت‌های حلقه‌ای شکل در کنار جلوپنجره نسبتا بزرگ، بیشترین خودنمایی را دارند.طراحی بی‌ام‌و ۱۱۶i در کل، با توجه به ارزان بودنش، مطلوب، جذاب و شیک است

قسمت پشتی همان سادگی و جذابیت نمای جلویی را دارد.گرافیک L مانند در چراغ‌های پشتی حضور دارد.دیفیوزر خودرو طراحی بسیار ساده‌ای دارد.

کابین بی‌ام‌و ۱۱۶i مطابق با آخرین تغییرات صورت گرفته در محصولات بی‌ام‌و است.حضور دو نمایشگر در کنار دسه دنده خلبانی شکل، کابین را جذاب‌تر کرده‌اند.

سنسور نور و باران، سنسور جلو و عقب، دوربین دنده عقب، ورود بدون کلید، استارت دکمه‌ای، سیستم استارت استاپ، نمایشگر لمسی اطلاعات-سرگرمی در کنار نمایشگر کیلومترشمار، نورپردازی کابین، صندلی‌های برقی ردیف جلو به همراه گرمکن و حافظه صندلی، سانروف، ۶ کیسه هوا، رادارهای هشدار خروج از خط و برخورد با عابر پیاده و... از جمله امکانات این خودرو هست

پیشرانه ۱.۵ لیتری توربو و ۳ سیلندر در این خودرو قادر است ۱۳۶ اسب‌بخار قدرت و ۲۲۰ نیوتون‌متر گشتاور تولید می‌کند.گیربکس‌های اتوماتیک ۷ سرعته دو کلاچه و ۸ سرعته ساخت ZF برای این خودرو قابل سفارش هستند.

قیمت پایه ۳۴ هزار یورویی این خودرو، نزدیک به ۱۴ هزار یورو با قیمت تعیین شده خودروهای وارداتی فاصله دارد و مشخص نیست که چقدر قرار است از این اختلاف کم شود.باید منتظر اعلام اطلاعات بیشتری درباره ورود این خودرو باشیم.

بی‌ام‌و

بی‌ام‌و

برچسب‌ها

تبادل نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربیننده‌ترین‌ها

پربیننده‌ترین‌ها از دیگر رسانه‌ها

آخرین اخبار دیگر رسانه‌ها