۱۹ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۸
کشف گوشت قاچاق این حیوانات در تهران

معاون اجتماعی سازمان اطلاعات پلیس تهران از کشف ۳ هزار و ۳۰۰ کیلوگرم گوشت گراز و خوک که به صورت غیرمجاز و قاچاق در یک واحد صنفی فروش محصولات پروتئینی در شمال تهران نگهداری می‌شد، خبر داد.

ایرنا: سرگرد محمد زیدی روز شنبه در این خصوص، اظهارکرد: پس از کسب خبری مبنی بر توزیع و فروش گوشت‌های غیربهداشتی و قاچاق در یک واحد صنفی در خیابان ظفر تهران، رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران نظارت بر اماکن عمومی سازمان اطلاعات پلیس تهران قرار گرفت.

وی ادامه اظهارکرد: پس از بررسی صحت و سقم خبر دریافتی، تیمی از ماموران عملیات نظارت بر اماکن عمومی سازمان اطلاعات پلیس تهران به همراه نمایندگان سازمان غذا و دارو و کارشناسان بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تهران به محل مورد نظر اعزام و در بازرسی به عمل آمده، ۳ تن و ۳۵۲ کیلوگرم گوشت غیرمجاز و قاچاق (گراز و خوک) به‌طور غیربهداشتی و تاریخ مصرف گذشته کشف و توقیف شد.

معاون اجتماعی سازمان اطلاعات پلیس تهران با اشاره به اینکه ارزش اقلام کشف شده بیش از ۲۰ میلیارد ریال است، بیان کرد: واحد صنفی مذکور که سابقه ارتکاب تخلف دارد، با دستور قضائی پلمب شد و اقلام کشف شده به نمایندگان دانشگاه علوم پزشکی تهران برای بررسی بیشتر تحویل داده شد.

سرگرد زیدی از شهروندان درخواست کرد که در راستای برقراری نظم و امنیت و جلوگیری از تخلفات سودجویان، مراتب را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

برچسب‌ها

تبادل نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربیننده‌ترین‌ها

پربیننده‌ترین‌ها از دیگر رسانه‌ها

آخرین اخبار دیگر رسانه‌ها