۲۱ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۲
عرضه محصول جدید XB۱ بهمن موتور به بازار + عکس

XB۱ محصول جدید بهمن موتور است که طبق وعده مدیران این شرکت سال ۱۴۰۲ به بازار می‌رسد.

به گزارش فردای اقتصاد و به نقل از روابط عمومی گروه بهمن، جتور سازنده اصلی XB۱، مونتاژ آن در ایران را به شرکت بهمن موتور سپرده است. فیدلیتی XB۱ یا جتور داشِنگ بر مبنای پلت‌فرم جدید کانلون چری ساخته شده است. برند جتور به عنوان یکی از زیرمجموعه‌های چری، در سال ۲۰۲۱ از نخستین کانسپت خود با نام X رونمایی کرد. پایه و اساس جتور داشِنگ یا فیدلیتی XB۱ نیز همین کانسپت است.

این SUV  از یک موتور ۱۶۰۰ سی. سی توربو شارژ با ۱۹۷ اسب بخار قدرت بهره می‌برد. بکارگیری موتور توروبو شارژ توانی قابل قبول در پیمایش مسیرهای کوهستانی ایران به راننده می‌دهد. از این رو می‌توان این خودرو را جزو محصولات قدرتمندی دانست که در داخل کشور تولید می‌شود. همچنین گیربکس هفت سرعته تَر، تجربه رانندگی با این محصول را بسیار لذت بخش می‌کند. انتخاب گیربکس‌تر برای XB۱، رانندگی با این خودرو را در شهرهای پرترافیک آسان کرده است.

بدون تردید طراحی بدنه XB۱ جسورانه است و از این پس باید این محصول را جزو پیشروترین و جوان پسندترین خودروهای روز ایران بدانیم. قسمت‌های جلویی این خودرو چشم نواز و اغوا کننده شور و هیجان جوانان خواهد بود. حس هیجان و رانندگی پرهیجان را به راننده و دیگران به خوبی منتقل می‌کند.

این خودرو از آپشن‌های رفاهی و ایمنی روز جهان استفاده خواهد کرد. رانندگی با خودرویی که اتوپارک و سیستم‌های هشدار دهنده دارد و با دوربین‌های متعدد دیدی همه جانبه به راننده می‌دهد، ایمن و راحت خواهد بود. به همین ترتیب استفاده از مانیتور چندرسانه‌ای نیز حس سفری لذت بخش را به تمامی کاربران خودرو می‌دهد. بهمن موتور این خودرو را با این امکانات عرضه خواهد کرد به همین ترتیب به کارگیری ۶ کیسه هوا در این خودرو، ایمنی آن را به حد مطلوبی بالا برده است.

فضاسازی داخل کابین این خودرو جذاب و شورانگیز است. به گونه ای که این محصول می‌تواند سفری مطمئن و آسوده برای تمامی اعضای خانواده ایجاد کند. امکانات رفاهی، تجهیزات افزایش کیفیت هوا و صندلی‌های ارگونومیک سفری لذت بخش را به کاربران این محصول هدیه می‌دهد.

این محصول همانند تولیدات پیشین بهمن، طیف وسیعی از علاقمندان به خودرو را به خود جذب خواهد کرد. بدون تردید بهمن موتور، علاوه بر انتخاب بهترین محصول، خودروهای خود را مبتنی بر ارزش‌های جلب رضایت مشتریان قیمت گذاری می‌کند. بنابراین XB۱ یک تحول جدی در ارزش‌های بازار خودرو ایجاد خواهد کرد.

برچسب‌ها

تبادل نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات کاربران

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 4
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • حسین اذرحزین IR ۱۳:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۵
    انشاالله یدونه هم از این مدل زیبا به من برسه

پربیننده‌ترین‌ها

پربیننده‌ترین‌ها از دیگر رسانه‌ها

آخرین اخبار دیگر رسانه‌ها

آخرین اخبار