۲۲ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۹
روحانی دوباره کاندید ریاست جمهوری می‌شود؟

ادعای خبرگزاری نزدیک به سپاه: رئیس‌جمهور سابق، ورود به انتخابات آتی مجلس شورای اسلامی را کلید زد.

اعتماد آنلاین: در پی نزدیک شدن به آغاز فعالیت گروه‌های سیاسی برای انتخابات آتی مجلس شورای اسلامی که ۱۲ اسفند امسال برگزار خواهد شد، حسن روحانی رئیس‌جمهور سابق فعالیت‌های انتخاباتی خود را کلید زده است.

بنابر ادعای تسنیم، "تدوین خاطرات دوران ریاست‌جمهوری" حسن روحانی گام اول وی برای ورود به انتخابات آتی مجلس شورای اسلامی بود که گفته‌شده وی تأکید کرده که این کتاب در ماه‌های منتهی به انتخابات مجلس شورای اسلامی منتشر شود؛ وی در اقدامی دیگر در نظر دارد به همراه برخی مشاوران و نزدیکان خود در کلاب‌هاوس حضور یافته و به صورت احتمالاً برنامه‌ریزی‌شده به سؤالات مخاطبان با محوریت" سیاست خارجی" پاسخ دهد.

روحانی که جلسات انتخاباتی خود را از چند ماه پیش آغاز کرده است اخیر جلسات خود را به صورت هفتگی برگزار می‌کند و با توجه به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته حضور و نقش‌آفرینی وی در انتخابات مجلس شورای اسلامی قطعی است. برخی نزدیکان وی، گفته‌اند که باید برنامه‌ای منظم برای ارائه یک لیست واحد انتخاباتی با محوریت و حمایت آقای روحانی تدارک دیده شود.

وضعیت وخیم حکمرانی در دولت روحانی به نحوی بود که وی در سال‌های پایانی دولتش به نامحبوب‌ترین رئیس‌جمهوری ایران تبدیل شد و اثرات منفی عملکرد اقتصادی این دولت تا سال‌ها بر سر کشور سایه انداخته است.

برچسب‌ها

تبادل نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات کاربران

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 5
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ایرانی IR ۱۹:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۲
    از یه سوراخ دبار نباید گزیده بشی حسن نباید دباره وارد سیاست بسه

پربیننده‌ترین‌ها

پربیننده‌ترین‌ها از دیگر رسانه‌ها

آخرین اخبار دیگر رسانه‌ها