۲۴ فروردین ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۰
کوییک نیم میلیاردی شد / قیمت پژو رکورد شکست + قیمت خودرو

باتوجه به تغییرات قیمت دلار در روزهای اخیر و تصمیمات جدید درباره تغییر قیمت کارخانه‌ای خودروها، روند قیمت خودروها در بازار با تغییرات زیاد مواجه است و قیمت برخی خودروها با افزایش ۱۰ تا ۴۰ میلیون تومانی همراه بوده‌اند.

فردای اقتصاد: بررسی نوسانات قیمتی در بازار خودرو حاکی از افزایش عجیب قیمت خودروهای پژو است به طوری که در بین این خودروها ۲۰۶ تیپ ۲ مدل ۱۴۰۰ امروز با ۲۱ میلیون افزایش به ۵۷۲ میلیون تومان رسید و ۲۰۶ تیپ ۲ مدل ۱۴۰۱ نیز با ۲۲ میلیون تومان افزایش به ۵۹۸ میلیون تومان رسید.

قیمت پژو ۲۰۶ تیپ ۵ نیز در ۲۴ ساعت گذشته با ۲۳ میلیون تومان افزایش به ۶۲۲ میلیون تومان رسید.

پژو ۲۰۷ اتوماتیک مدل ۱۴۰۰ با ۳۶ میلیون تومان افزایش به ۹۶۸ میلیون تومان رسید و پژو ۲۰۷ MC مدل ۱۴۰۱ با افزایش ۳۴ میلیون تومانی به قیمت ۹۳۷ میلیون تومان رسید.

پژو ۲۰۷ اتوماتیک پانوراما مدل ۱۴۰۰ به یک میلیارد و ۲۹ میلیون تومان رسید.

پژو ۲۰۷ دنده‌ای مدل ۱۴۰۰ با ۲۸ میلیون تومان افزایش به ۷۴۱ میلیون تومان رسید و مدل ۱۴۰۱ آن نیز با ۲۷ میلیون تومان افزایش به ۷۵۵ میلیون تومان رسید.

پژو پارس LX TU5 مدل ۱۴۰۱ امروز با ۲۶ میلیون تومان افزایش به ۶۹۰ میلیون تومان و پژو پارس TU5 LX مدل ۱۴۰۰ نیز با افزایش ۲۵ میلیون تومانی به ۶۷۵ میلیون تومان رسید.

کوییک اتوماتیک نیم میلیاردی شد

خودروی کوییک دنده‌ای معمولی مدل ۱۴۰۰ با افزایش ۱۴ میلیون تومانی به ۳۸۳ میلیون تومان رسید و کوییک دنده‌ای معمولی مدل ۱۴۰۱ نیز با افزایش ۱۲ میلیون تومانی به ۳۹۵ میلیون تومان رسید.

خودروی کوییک اتوماتیک مدل ۱۴۰۰ با افزایش ۱۵ میلیون تومانی به ۴۸۷ میلیون تومان رسید و مدل ۱۴۰۱ آن نیز با افزایش ۱۸ میلیون تومانی به ۵۰۰ میلیون تومان رسید.

در همین رابطه بخولنید: پراید دوباره گران شد / پژو و دنا میلیاردی شدند + لیست قیمت خودروها

برچسب‌ها

تبادل نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات کاربران

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 108
  • نظرات غیرقابل انتشار: 5
  • احدزارع IR ۰۷:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۶
    خیلی گران‌شد‌ایمنی‌صفر

پربیننده‌ترین‌ها

پربیننده‌ترین‌ها از دیگر رسانه‌ها

آخرین اخبار دیگر رسانه‌ها