۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۰
سامانه یکپارچه و امکان تغییر خودرو از کار افتاد؟+ جزییات مهم

سخنگوی وزارت صنعت، معدن و تجارت در مورد برگزاری مرحله دوم فروش خودرو در سامانه یکپارچه بدون محصولات ایران خودرو توضیحاتی ارائه کرد و گفت: اختلال به وجود آمده در سامانه یکپارچه خودرو و امکان ویرایش محصول برای متقاضیان تا یک ساعت دیگر رفع خواهد شد.

ایرنا: «امید قالیباف»با بیان اینکه گزینه‌های قابل دسترس متقاضیان برای ویرایش نوع خودرو باید بر روی سایت سامانه یکپارچه بارگذاری می‌شد، خاطرنشان کرد: شرکت خودروساز مدل خودرو را در سامانه به معرض نمایش می‌گذاشتند تا بر اساس خودروهای ارائه شده، مشتری محصول مورد نظر خود را انتخاب کند، این سامانه از صبح امروز با اختلالاتی مواجه شده بود که بعد از بارگذاری مجدد محصولات، مجدد در معرض دسترسی قرار خواهد گرفت.

در همین رابطه بخوانید: سامانه یکپارچه عرضه خودروهای داخلی چیست؟ + شرایط جدید ثبت نام

وی در خصوص انتخاب پنج خودروی دارای اولویت برای اصلاح محصول خریداری شده، تاکید کرد: اگر زمان دریافت خودرو در سال ۱۴۰۳ تعیین شده باشد، متقاضی می‌تواند برای تعییر محصول اقدام و اولویت دیگری را انتخاب کند؛ به این ترتیب خریدار پنج محصول را بر اساس اولویت در سامانه یکپارچه خودرو انتخاب خواهد کرد و سپس به صورت خودکار هر کدام از خودروهایی که امسال ظرفیت و امکان تحویل داشته باشد، را دریافت خواهد کرد.

به گفته قالیباف، اولویت یکم تا پنجم می‌تواند از میان محصولات مختلف شرکت‌های ارائه‌کننده خودرو باشد و متقاضی بدون محدودیت در انتخاب به محصولات مختلف دسترسی پیدا خواهد کرد.

برگزاری مرحله دوم فروش خودرو بدون محصولات ایران خودرو

وی با اشاره به اینکه در مرحله نخست ثبت‌نام سامانه یکپارچه خودرو، ایران خودرو بیشترین تقاضا را داشته است، گفت: با توجه به تکمیل ظرفیت این شرکت، در صورتی که متقاضیان طی پنج روز آینده محصولات را تغییر ندهد، این امکان وجود دارد که ایران خودرو در ثبت نام مرحله دوم فروش خودرو شرکت نکند و محصولات این شرکت عرضه نشود، البته هنوز تصمیم قطعی در این مورد گرفته نشده است.

برچسب‌ها

تبادل نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربیننده‌ترین‌ها

پربیننده‌ترین‌ها از دیگر رسانه‌ها

آخرین اخبار دیگر رسانه‌ها