۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۲
دست و دلبازی‌های شهردار تهران/ ۵میلیارد تومان برای معنویت افزایی و ...

شاید بسیاری از شهروندان تهرانی با سامانه شفافیت و کارکردهایش آشنایی نداشته باشند. در این سامانه بودجه سالیانه شهر تهران، قراردادهای شهرداری و آرای کمیسیون ماده ۵ و... بارگذاری می‌شود.

اقتصاد نیوز : شاید بسیاری از شهروندان تهرانی با سامانه شفافیت و کارکردهایش آشنایی نداشته باشند. در این سامانه بودجه سالیانه شهر تهران، قراردادهای شهرداری و آرای کمیسیون ماده ۵ و... بارگذاری می‌شود.

از میان قرار دادهای بارگذاری شده در سامانه شفافیت در اسفند ماه، یکی مربوط به سقف نوری میدان ولیعصر است. ۴ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان هزینه این پروژه شده است. همان ریسه‌های نوری که به ایوان انتظار ختم می‌شدند.

دست و دلبازی‌های آقای شهردار جیب چه افرادی را پر کرد؟

سازمان زیباسازی در این ماه قرار دادهای دیگری هم به ثبت رسانده مانند اجاره دو واحد مسکونی ۱۳۱ متری و ۹۲ متری در برج های دیپلمات کیش که مجموعه ۳ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان برای تهران هزینه داشته است.این سازمان قرارداد دیگری هم با شبکه افق به ثبت رسانده که ۲ میلیارد تومان برای تولید برنامه تلویزیونی «جشن محله‌ها» هزینه کند.

جشن محله‌ها

در قرار داد دیگری که مربوط به سازمان رفاه، خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران است، سازمانی که حوزه فعالیت هایش حمایت از بی خانمان ها و آسیب دیدگان اجتماعی است. ساخت مستندی نیمه بلند با موضوع امام حسین با عنوان «روی خط امام حسین» دیده می‌شود. این سازمان برای تولید انیمیشن و موشن گرافیک احتمالا با موضوع مرتبط با حوزه فعالیت‌هایش هم قراردادی ۹۰۰ میلیونی به ثبت رسانده است. این درحالی است که چند سالی است در شهرداری تهران مرکزی برای تولیدات رسانه‌ای در حوزه شهری با عنوان شبکه شهر ایجاد کرده است.

شبکه ش

برنامه‌های تلویزیونی شهرداری تهران

این سازمان و شرکت برج میلاد همچنین قراردادی ۵ میلیارد تومانی برای تولید برنامه تلویزیونی «صبح روز بعد» به ثبت رسانده‌اند.یکی دیگر از قراردادهای این سازمان با عنوان ارائه حدمات معنویت افزایی است که این خدمات را از یک مرکز با عنوان «آوای پاک زندگی» دریافت کرده است که نشانی آن درشهر قم است.

حدمات معنویت افزایی

بررسی قراردادهای یک ماه پایانی سال ۱۴۰۱ که در سامانه شفافیت شهرداری تهران ثبت شده موضوع دیگری هم به چشم می‌آید، در کنار بیشتر این قراردادها آمده است: ترک تشریفات.سید جعفرتشکری هاشمی 

ران شهری هزینه شود که منابعی که در اختیار دارد براساس اولویت‌ها و نیازهای اصلی هزینه کند.

برچسب‌ها

تبادل نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربیننده‌ترین‌ها

پربیننده‌ترین‌ها از دیگر رسانه‌ها

آخرین اخبار دیگر رسانه‌ها