۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۱
شرایط دومین فروش ایران خودرو به قیمت کارخانه + تحویل شهریور ۱۴۰۲

دومین پیش فروش محصولات ایران خودرو از طریق سامانه یکپارچه با موعد تحویل شهریور ۱۴۰۲ آغاز شد. در این طرح دنا پلاس اتوماتیک، پژو ۲۰۷ (دستی و اتوماتیک)، سورن پلاس (دوگانه سوز و بنزینی) و هایما (S۷ و S۵ پلاس توربو) با قیمت مصوب کارخانه ۱۴۰۲ عرضه شده است.

اقتصاد آنلاین: دومین فروش ایران خودرو از طریق سامانه یکپارچه خودرو با عرضه محصولات دنا پلاس اتوماتیک، پژو ۲۰۷ (دستی و اتوماتیک)، سورن پلاس (دوگانه سوز و بنزینی) و هایما (S۷ و S۵ پلاس توربو) با قیمت مصوب کارخانه ۱۴۰۲ آغاز شد. این طرح ویژه متقاضیان عادی است.

قیمت کارخانه محصولات ایران خودرو در سامانه یکپارچه

قیمت محصولات عرضه شده در دومین پیش فروش ایران خودرو ۱۴۰۲ از طریق سامانه یکپارچه با موعد تحویل شهریور ۱۴۰۲ به شرح زیر است؛

شرایط دومین فروش ایران خودرو به قیمت کارخانه + تحویل شهریور ۱۴۰۲

گفتنی است بهای تمام شده خودرو در موعد تحویل طبق قیمت روز اعلام خواهد شد و درحال حاضر شرط تکمیل ثبت نام پرداخت کمتر از ۵۰ درصد قیمت فعلی محصول است.

مشولان طرح دومین فروش ایران خودرو به قیمت کارخانه  ۱۴۰۲ چه کسانی هستند؟

افرادی که سال گذشته در سامانه یکپارچه ثبت نام کردند و اسامی ایشان به عنوان «بخش سوم اولویت اول پیش فروش ایران خودرو» به این شرکت اعلام شده است از طریق شماره ۳۰۰۰۹۶۴۴۰ به آنها اطلاع رسانی خواهد شد تا در مراحل ثبت نام خود را در دومین فروش ایران خودرو از طریق سامانه یکپارچه با واریز وجه تکمیل کنند.

لینک ثبت نام دومین فروش ایران خودرو به قیمت کارخانه  ۱۴۰۲

برندگان مبلغ پیش پرداخت علی الحساب خودرو را تنها از طریق سایت فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو به نشانی ir.ikco.esale واریز کنند و واریز از طریق سایت‌های دیگر مورد قبول ایران خودرو نخواهد بود و به عدم واریز وجه تا مهلت اعلامی به معنای انصراف از طرح است.

زمان فعال سازی این بخشنامه بر روی سایت ir.ikco.esale بعد از ارسال پیامک به منتخبین خواهد بود.

مهلت واریز وجه دومین پیش فروش ایران خودرو

طرح دومین پیش فروش ایران خودرو ویژه متقاضیان عادی در سال ۱۴۰۲ از روز یکشنبه مورخ ۱۰/۰۲/۱۴۰۲ شروع و تا روز چهارشنبه مورخ ۲۰/۰۲/۱۴۰۲ ادامه خواهد داشت.

فایل پی دی اف جزییات دومین پیش فروش ایران خودرو از طریق سامانه یکپارچه را از اینجا دریافت کنید.

برچسب‌ها

تبادل نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربیننده‌ترین‌ها

پربیننده‌ترین‌ها از دیگر رسانه‌ها

آخرین اخبار دیگر رسانه‌ها