۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۴
این دو خودرو نصف قیمت کارخانه فروخته می‌شوند+ شرایط

جزییات پیش فروش ایران خودرو با عرضه دنا، پژو ۲۰۷ و سورن پلاس به نصف قیمت کارخانه ویژه مادران اعلام شد. موعد تحویل خودروها شهریورماه سال جاری است.

اقتصاد آنلاین: جزییات پیش فروش ایران خودرو با عرضه دنا، پژو ۲۰۷ و سورن پلاس به نصف قیمت کارخانه ویژه مادران اعلام شد. موعد تحویل خودروها شهریورماه سال جاری است.

ایران خودرو در دومین پیش فروش از طریق سامانه یکپارچه خودرو سهمیه‌ای ویژه برای مادران در نظرگرفته است. مشمولان طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت می‌توانند با واریز نصف قیمت کارخانه خودروها ثبت نام اولیه خود را کامل کنند.

جدیدترین پیش فروش ایران خودرو برای مادران

دنا پلاس اتوماتیک با موتور شارژ، پژو ۲۰۷ اتوماتیک و سورن پلاس دوگانه‌سوز خودروهای عرضه شده در طرح جدید ثبت نام خودرو مادران است. مشمولان می‌توانند با واریز کمتر از ۵۰ درصد بهای قیمت کارخانه ثبت نام خود را انجام دهند و هنگام تحویل که شهریورماه ۱۴۰۲ است مابقی وجه را پرداخت کنند.

مشمولان فروش فوری ایران خودرو برای مادران چه کسانی هستند؟

مادرانی که سال گذشته در سامانه یکپارچه خودرو ثبت نام کردند و اسامی آن‌ها به عنوان «بخش سوم اولویت اول پیش فروش خودرو طرح مادران» به شرکت ایران خودرو اعلام شده است می‌توانند در این طرح شرکت کنند. برای این مادران پیامک از سر شماره خودروسازی ایران خودرو یعنی ۳۰۰۰۹۶۴۴۰ ارسال شده است.

لینک ثبت نام ایران خودرو برای مادران

همانطور که اشاره شد، قیمت نهایی خودروهای فروش ایران خودرو مادران ۱۴۰۲ مطابق قیمت روز موعد تحویل محاسبه می‌شود. فرد منتخب مبلغ پیش پرداخت علی الحساب خودرو را از طریق سایت فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو به نشانی ir.ikco.esale واریز کند تا ثبت نام اولیه او کامل شود. عدم واریز کامل پیش پرداخت خودرو به معنای انصراف از طرح خواهد بود.

مهلت واریز وجه ایران خودرو

واریز وجه برای جدیدترین طرح فروش ایران خودرو از روز یکشنبه دهم اردیبهشت ماه شروع شده است و تا روز چهارشنبه هفته آینده یعنی بیستم اردیبهشت ماه ادامه خواهد داشت.

برای خواندن فایل پی دی اف شرایط کامل دومین پیش فروش ایران خودرو برای مادران اینجا را کلیک کنید.

مهم؛ شرایط ثبت نام خودرو برای مادران

بر اساس آنچه تاکنون عنوان شده مادران دارای دو فرزند و بیشتر می‌توانند با انجام فرایند ثبت نام سامانه یکپارچه فروش خودرو طرح مادران از سهمیه ۵۰ درصدی خودروسازان استفاده کنند. اما نه همه مادران دارای دو فرزند و بیشتر. بلکه شرط مهم این است که فرزند دوم خانواده و یا بیشتر، از آبان ماه ۱۴۰۰ به بعد متولد شده باشد.

برچسب‌ها

تبادل نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربیننده‌ترین‌ها

پربیننده‌ترین‌ها از دیگر رسانه‌ها

آخرین اخبار دیگر رسانه‌ها