۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۸
کدام خودروها به اولین پیش‌فروش امسال رسیدند؟

در اولین طرح پیش فروش ایران خودرو برای مادران در سال ۱۴۰۲ که به ثبت نام کنندگان سامانه یکپارچه خودرو اختصاص دارد، دنا پلاس اتوماتیک با موتور توربو شارژ، پژو ۲۰۷ دستی، هایما S۷ و S۵ توربو اتوماتیک با موعد تحویل مرداد ۱۴۰۲ عرضه شده است.

اقتصادآنلاین: شرایط ثبت نام در اولین پیش فروش ایران خودرو از طریق اولویت بندی سامانه یکپارچه خودرو ویژه متقاضیان حمایت از خانواده و جوانی جمعیت را در ادامه می‌خوانید.

در جدیدترین پیش فروش خودرو مادران، دنا پلاس اتوماتیک توربو شارژ، پژو ۲۰۷ دستی و هایما S۷ و S۵ توربو اتوماتیک با موعد تحویل مرداد ۱۴۰۲ عرضه شده است. قیمت مصوب خودرو در اولین ثبت نام خودرو مادران در سال ۱۴۰۲ به شرح جدول زیر است:

گفتنی است مبلغ پیش پرداخت کمتر از ۵۰ درصد قیمت فعلی محصول است، قیمت نهایی خودرو بر اساس آخرین قیمت محصول در زمان تحویل محاسبه می شود.

لینک ثبت نام پیش فروش ایران خودرو برای مادران

متقاضیانی که سال گذشته در سامانه یکپارچه خودرو ثبت نام کردند و اسامی آنها به عنوان بخش دوم اولویت اول پیش فروش طرح مادران به شرکت ایران خودرو اعلام شده است، می توانند در اولین طرح پیش فروش ایران خودرو ویژه مادران در سال ۱۴۰۲ شرکت کنند.  گفتنی است برای متقاضیانی که در الویت قرار گرفته‌اند توسط شرکت ایران خودرو پیامک ارسال شده است تا از طریق نشانی اینترنتی ir.ikco.esale  ثبت‌ نام کنند. سامانه پیام کوتاه  ایران خودرو به شماره ۳۰۰۰۹۶۴۴۰ است وتمامی پیامک ها از طریق شماره مذکور ارسال می شود.

مهلت واریز وجه ثبت نام ایران خودرو مادران ۱۴۰۲

مهلت واریز وجه پیش فروش ایران خودرو برای مادران ۱۵ روز درنظر گرفته است. از روز پنجشنبه ۳۱ فروردین ماه تا روز پنجشنبه  ۱۴ اردیبهشت ماه می‌توانید ثبت نام خود را تکمیل کنید. برای تکمیل مراحل ثبت نام خودرو مادران ویژه ثبت نام کنندگان سامانه یکپارچه تخصیص خودرو  کمتر از ۵۰ درصد قیمت فعلی محصول را پرداخت می کنید و  قیمت نهایی خودرو بر اساس آخرین قیمت محصول در مرداد ۱۴۰۲ محاسبه می شود. پس از واریز، امکان تغییر خودرو وجود نخواهد داشت.

شرط ثبت نام مادران در سامانه یکپارچه خودرو

بر اساس آنچه تاکنون عنوان شده مادران دارای دو فرزند و بیشتر می‌توانند با انجام فرایند ثبت نام سامانه یکپارچه فروش خودرو طرح مادران از سهمیه ۵۰ درصدی خودروسازان استفاده کنند. اما نه همه مادران دارای دو فرزند و بیشتر. بلکه شرط مهم این است که فرزند دوم خانواده و یا بیشتر، از آبان ماه ۱۴۰۰ به بعد متولد شده باشد.

شرایط انصراف از جدیدترین پیش فروش ایران خودرو برای مادران

امکان انصراف از ثبت نام پیش فروش ایران خودرو مادران تا قبل از پایان مهلت ثبت نام از طریق سایت و میز کار مشتری (پنل کاربری) میسر است. 

در صورت بروز هرگونه تأخیر احتمالی در تحویل خودرو برابر ضوابط مندرج در قرارداد، خسارت تاخیر به صورت روز شمار (۱۲درصد سالیانه) محاسبه و در بازه زمانی مطابق ضوابط قابل پرداخت خواهد بود.

توضیح مهم درباره طرح ثبت نام ایران خودرو مادران در سال ۱۴۰۲

ایران خودرو به طور همزمان درحال اجرای طرح پیش فروش و فروش فوق العاده خودرو ویژه مادران است که در این مطلب شرایط ثبت نام «پیش فروش ایران خودرو ویژه مادران» را خواندید.

در طرح «فروش فوق العاده» متقاضیان تمام بهای خودرو را واریز می کنند اما در طرح «پیش فروش» کمتر از ۵۰ درصد قیمت خودرو را پرداخت می‌کنند و مابقی را طبق نرخ روز پس از مدت ۳ماه و هنگام سررسید موعد تحویل خودرو واریز می‌کنند.​ گفتنی است تنها کسانی می‌توانند در اولین طرح فروش خودرو مادران سال ۱۴۰۲ شرکت کنند که سال گذشته مراحل ثبت نام سامانه یکپارچه خودرو را تکمیل کرده باشند.

برچسب‌ها

تبادل نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربیننده‌ترین‌ها

پربیننده‌ترین‌ها از دیگر رسانه‌ها

آخرین اخبار دیگر رسانه‌ها