۷ آبان ۱۴۰۱ - ۲۳:۳۵
فروش فوق العاده ایران خودرو آبان برای این گروه خاص

گروه صنعتی ایران‌خودرو ۲ طرح فروش فوق‌العاده و پیش فروش یک ساله محصولات خود را برای سه گروه متقاضیان عادی، دارندگان خودرو فرسوده و طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت ویژه آبان ۱۴۰۱ به اجرا گذاشته است.

بدینوسیله به اطلاع عموم متقاضیان مشمول و حائز شرایط می‌رساند در راستای ابلاغ قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در تاریخ ۲۴ / ۰۸ / ۱۴۰۰ از سوی مجلس شورای اسلامی، برای مادرانی که فرزند دوم و مابعد آنها پس از تاریخ قانون مذکور متولد شده‌اند، امکان ثبت‌نام یک‌دستگاه از محصولات ایران خودرو به قیمت مصوب، فراهم شده است.

در صورتیکه تعداد متقاضیان (مادران مشمول) در این بخشنامه، بیش از ظرفیت شرایط فروش باشد، اولویت با مادرانی است که طی دو سال قبل خودرویی دریافت نکرده باشند. در هر صورت اگر تعداد متقاضیان بیشتر از ظرفیت فروش باشد، تخصیص خودرو در قالب قرعه‌کشی انجام و در غیر این صورت، برای تمامی مادران مشمول که شرایط آنها به تایید سازمان‌های ذیربط برسند، امکان واریز وجه میسر خواهد گردید.

همچنین به اطلاع می‌رساند اطلاعات منتخبین طرح مذکور به سازمان ثبت احوال ارسال می‌شود، تا پس از شناسایی مادران حائز شرایط، امکان واریز وجه برای ایشان میسر گردد.

نکته ۱: مشمولان و منتخبین طرحهای قبلی ویژه قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، که موفق به واریز وجه نشده‌اند نیز می‌توانند با مراجعه به سایت فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو، نسبت به ثبت‌نام اقدام نمایند.

نکته ۲: در این طرح قیمت خودروها قطعی بوده و موعد تحویل محصولات این بخشنامه حداکثر ۳ماهه است.

نکته ۳: قبل از قرعه کشی، متقاضیان مشمول هیچگونه وجهی واریز نخواهد نمود.

نکته ۴: به اطلاع متقاضیان محترم میرساند ثبت نام این بخشنامه همزمان با بخشنامه پیش فروش انجام می‌شود و متقاضی می‌تواند فقط در یک بخشنامه و فقط در یک خودروساز ثبت نام نماید.

تاریخ شروع و مهلت ثبت نام:

طرح فروش فوق العاده (با موعد تحویل ۳ ماهه) برخی محصولات شرکت ایران خودرو ویژه قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، (در صورت لزوم با روش قرعه کشی)، مطابق جدول انتهای بخشنامه از روز پنجشنبه مورخ ۰۵ / ۰۸ / ۱۴۰۱ شروع و بوده و مدت ۴ روز ادامه خواهد داشت.

مطابق با بخشنامه شماره ۴۲۴۹ دریافت کد کاربری و کلمه عبور قبل از ثبت نام در سایت فروش اینترنتی از الزامات ثبت نام است.

لذا بدیهی است در صورت عدم دریافت کد کاربری و کلمه عبور، امکان ثبت نام میسر نخواهد بود.

محصولاتی که در فروش فوق العاده امکان ثبت نام دارند

 در طرح فروش فوق‌العاده پنج محصول سورن پلاس، پژو پارس سال، پژو پارس ELX با موتور XU۷P، پژو ۲۰۷ دستی مجهز به فرمان برقی و پژو ۲۰۷ اتوماتیک شش سرعته دو رنگ عرضه شده است. همچنین در طرح پیش فروش یک ساله تارا دستی، تارا اتوماتیک، دناپلاس توربوشارژ دستی مجهز به گیربکس شش سرعته و فرمان برقی، دناپلاس توربوشارژ اتوماتیک و راناپلاس به متقاضیان پیشنهاد شده است.

مراسم قرعه‌کشی نیز روز چهارشنبه ۱۱ آبان ماه ۱۴۰۱ با حضور نمایندگان نهادهای نظارتی در سالن کنفرانس معاونت بازاریابی و فروش ایران خودرو برگزار خواهد شد.

محصولات ایران خودرو برای ثبت نام
محصولات ایران خودرو برای ثبت نام

برچسب‌ها

تبادل نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربیننده‌ترین‌ها

پربیننده‌ترین‌ها از دیگر رسانه‌ها

آخرین اخبار دیگر رسانه‌ها