۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۵
ویزا و مسترکارت به انقلاب کریپتو پیوستند

ویزا در حال راه‌اندازی یک پلتفرم توکنایز شده جدید است و مسترکارت قصد دارد دامنه کارت‌های پرداخت ارزهای دیجیتال خود را با مشارکت با شرکت‌های فعال در این حوزه گسترش دهد.

فردای اقتصاد: غول‌های پرداخت ویزا و مسترکارت با مجموعه‌ای از همکاری‌ها و اقدامات به انقلاب کریپتو سرعت بخشیده‌اند. ویزا در حال راه‌اندازی یک پلتفرم توکنایز شده جدید است، در حالی که مسترکارت قصد دارد دامنه کارت‌های پرداخت ارزهای دیجیتال خود را با مشارکت با شرکت‌های فعال در این حوزه گسترش دهد.

مسترکارت پیش از این با صرافی‌های ارزهای دیجیتال از جمله بایننس، نکسو و جمینی برای ارائه کارت‌های پرداخت مرتبط با ارزهای دیجیتال همکاری کرده است. راج داموداران، رئیس بخش کریپتو و بلاکچین مسترکارت به رویترز گفت، ما ده‌ها شریک در سراسر جهان داریم که کارت‌های پرداخت کریپتویی را ارائه می‌دهند، و این روند همچنان در حال گسترش است.

روز پنجشنبه، شبکه پردازش پرداخت از راه‌اندازی Mastercard Crypto Credential خبر داد. این یک استاندارد و زیرساخت مشترک برای تأیید تعاملات بین کاربران و مشاغل در شبکه‌های بلاکچین ارائه می‌دهد. این طرح آزمایشی بر روی فعال کردن انتقال بین آمریکای لاتین، کارائیب و ایالات متحده تمرکز خواهد کرد.

خبرهای خوب ویزا برای بازار کریپتو

از سوی دیگر، ویزا به همراه آگروتوکن، مایکروسافت و سینکیا برای توسعه یک پلتفرم مالی که برای کشاورزان و مشاغل کوچک تا متوسط طراحی شده است، متحد شدند.این پلتفرم از فرآیندهای مالی و دارایی‌های موجود استفاده می‌کند و به کشاورزان اجازه می‌دهد تا قراردادهای سنتی را با تبدیل اسناد قانونی برزیل به یک NFT قابل‌معامله تبدیل کنند.

این پلتفرم می‌تواند به یک تولیدکننده ذرت اجازه دهد، برای مثال، یک قرارداد توکنایز شده در نسخه عمومی بلاکچین اتریوم ایجاد کرده و به حراج بگذارد و در نتیجه دامنه فعالیت خود را فراتر از بازارهای محلی گسترش دهد. آخرین اقدامات ویزا و مسترکارت در بازار، خبرهای خوشایند برای پذیرش بیشتر ارزهای دیجیتال است. این در حالی است که بانک‌ها و حسابرسان در ماه‌های اخیر نسبت به تعامل با دنیای کریپتو محتاط شده‌اند.

دسامبر گذشته، مازارس، شرکتی که بایننس را حسابرسی می‌کرد، اعلام کرد که راه خود را از این شرکت جدا می‌کند. بانک‌ها مطمئناً در ماه‌های اخیر پس از سال پرفراز و نشیب ۲۰۲۲، از ایده پذیرش کریپتو استقبال نکرده‌اند.

برچسب‌ها

تبادل نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربیننده‌ترین‌ها

پربیننده‌ترین‌ها از دیگر رسانه‌ها

آخرین اخبار دیگر رسانه‌ها

آخرین اخبار