۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۴
عشقی مقصر ریزش بورس را اعلام کرد

رئیس سازمان بورس گفت: در هفته‌ای که گذشت هیچ اتفاق بنیادینی در اقتصاد ما نیفتاد که منجر به روند نزولی بورس شود. یکی از عامل‌های مهم این روند ترس سهام‌داران بود. ترسی که به‌نوعی نتیجه سرمایه‌گذاری در بازارهایی غیر از بازار سرمایه در کشور است.

تسنیم:رئیس سازمان بورس گفت: در هفته‌ای که گذشت هیچ اتفاق بنیادینی در اقتصاد ما نیفتاد که منجر به روند نزولی بورس شود. یکی از عامل‌های مهم این روند ترس سهام‌داران بود. ترسی که به‌نوعی نتیجه سرمایه‌گذاری در بازارهایی غیر از بازار سرمایه در کشور است.

 مجید عشقی، رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار گفت: تمرکز اصلی ما در سال جاری تامین مالی شرکت‌های کوچک و متوسط و دانش‌بنیان است. هدف ما شناسایی فرصت‌ها برای فعالان اقتصادی با فرصت‌هاست. بازار سرمایه ساختاری بسیار شفاف برای فعالیت اقتصادی دارد. 

وی افزود: مسائل بخش خصوصی کشور پیش پا افتاده است. به این معنا که این امکان وجود دارد که با یک مدیریت صحیح اتفاقات بسیار مثبتی بیفتد. 

عشقی گفت: پذیرش در بورس و فرابورس یکی از راه‌های تامین مالی است. امسال می‌توانیم تعداد زیادی از شرکت‌های سهامی عام پروژه را پذیرش کنیم. گزینه‌های سرمایه‌گذاری را باید به مردم معرفی کنیم. شبه پول‌ ما در کشور دارد به پول تبدیل می‌شود و مردم برای سرمایه‌گذاری به هر چیزی جز بورس رجوع می‌کنند. 

رئیس سازمان بورس تصریح کرد: در هفته‌ای که گذشت هیچ اتفاق بنیادینی در اقتصاد ما نیفتاد که منجر به روند نزولی بورس شود. یکی از عامل‌های مهم این روند ترس سهام‌داران بود. ترسی که به‌نوعی نتیجه سرمایه‌گذاری در بازارهایی غیر از بازار سرمایه در کشور است.

برچسب‌ها

تبادل نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات کاربران

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 37
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۵:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۷
    اینقدربهانه دادیداخرش ترس بودحقوقی عامل اصلی هستندبعدش ترس

پربیننده‌ترین‌ها

پربیننده‌ترین‌ها از دیگر رسانه‌ها

آخرین اخبار دیگر رسانه‌ها