۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۱
قیمت دنا پلاس اتوماتیک بالاخره مشخص شد/ عددی که باور نمی‌کنید!

گروه صنعتی ایران خودرو تحویل دنا پلاس توربو اتوماتیک را با آپشن های جدید آغاز کرده و حال پای این خودرو به بازار آزاد بازار شده است. در حال حاضر بخشی از دنا پلاس توربو اتوماتیک های موجود در بازار آزاد، به امکانات جدید مجهز هستند و در کنار نسخه های قدیمی به فروش می رسند.

آخرین خودرو/ دنا پلاس توربو اتوماتیک از این پس با کد کلاس ۷۰۷۰۹ به مشتریان تحویل داده می شود و در حال حاضر تنها این نسخه از دنا پلاس توربو اتوماتیک در خط تولید کارخانه تهران ایران خودرو حضور دارد. پیش از این تولید این خودرو با کد ۷۰۷۰۲ انجام می شد و به خاطر استانداردهای اجباری جدید، ایران خودرو امکانات بیشتری را برای دنا پلاس توربو اتوماتیک در نظر گرفته است و حال نسخه ۷۰۷۰۹ این خودرو در بازار حضور پیدا کرده اند.

دنا پلاس توربو اتوماتیک کد کلاس ۷۰۷۰۹ مانند قبل به چهار کیسه هوا، صندلی های برقی جلو، تهویه اتوماتیک، کروز کنترل، رینگ آلومینیومی ۱۶ اینچی، چراغ روشنایی روز، فرمان کمکی برقی، ترمزهای دیسکی ABS و EBD، نمایشگر لمسی، قابلیت اتصال مستقیم تلفن همراه به نمایشگر خودرو، دوربین و سنسور پارک عقب، سانروف برقی، زیر آرنجی جلو و عقب، شیشه های دودی عقب، آینه های تاشو برقی و... مجهز است. همچنین به خاطر استانداردهای اجباری جدید و یکپارچه بودن بُرد سنسور نور و باران در محصولات گروه صنعتی ایران خودرو، این خودروساز قابلیت روشن شدن اتوماتیک چراغ ها و برف پاککن را در دنا پلاس توربو اتوماتیک فعال کرده است. باید به این نکته توجه داشت که از این پس تمام دنا پلاس های توربو اتوماتیک این ویژگی را دارند و با سنسور نور و باران عرضه می شوند. 

پیگیری های خبرنگار «آخرین خودرو» نشان می دهد که در حال حاضر دنا پلاس توربو اتوماتیک جدید (کد کلاس ۷۰۷۰۹) تفاوت قیمت خاصی با نسخه های قبلی ندارد و بسیاری از خریداران این خودرو، نسبت به حضور امکانات جدید بی اطلاع هستند. در حال حاضر دنا پلاس توربو اتوماتیک مدل ۱۴۰۲ در بازار آزاد قیمتی در محدوده ۹۳۰ تا ۹۷۰ میلیون تومان را دارد و این اختلاف قیمت به خاطر رنگ و ماه تحویل خودرو است. خریداران دنا پلاس توربو اتوماتیک می توانند در هنگام بازدید از خودروی مورد نظر، به دسته راهنما و برف پاک کن و قطعه چسبیده شده به شیشه جلو دقت کنند و در صورتی که ویژگی های جدید سنسور نور و باران را در این خودرو دیدند، اقدام به خرید کنند.

برچسب‌ها

تبادل نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربیننده‌ترین‌ها

پربیننده‌ترین‌ها از دیگر رسانه‌ها

آخرین اخبار دیگر رسانه‌ها