۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۰
راز قراردادهای ناتمام خودرویی

بیوک علیمرادلو، مدیرعامل گروه بهمن در گفت‌وگو با «فردای اقتصاد» راز قراردادهای ناتمام خودرویی در کشور از جمله قرارداد با «رنو» را افشا و اظهار کرد که مسئولان وقت باید در خصوص به سرانجام نرسیدن این قراردادها پاسخگو باشند.

فردای اقتصاد: بیوک علیمرادلو، مدیرعامل گروه بهمن در گفت‌وگو با «فردای اقتصاد» راز قراردادهای ناتمام خودرویی در کشور از جمله قرارداد با «رنو» را افشا و اظهار کرد که مسئولان وقت باید در خصوص به سرانجام نرسیدن این قراردادها پاسخگو باشند. وی بزرگترین مشکل کشور را اقتصاد دولتی دانست. 

علیمرادلو در این گفت‌وگو سیر تحول کاری خود از صنعت هوایی تا ورود به صنعت پتروشیمی و خودروسازی را روایت ‌می‌کند. وی با اشاره به تجارب مدیریتی خود معتقد است که مدیران را باید در فعالیت شرکت شریک کرد تا بتوان موفقیت‌های چشم‌گیری را بدست آورد. علیمرادلو با بیان اینکه مدیریت مادرزادی نیست، گفت: برای توانا شدن در مدیریت حتما باید آموزش دید.

این گفت‌وگو یکی از گفت‌وگوهای مجموعه «مدیران» است که در رسانه «فردای‌اقتصاد» تولید شده است.

نسخه صوتی این گفتگو را اینجا بشنوید:

برچسب‌ها

تبادل نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات کاربران

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 2
  • محمدرضا AT ۰۰:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۳۱
    چقدر تجربه. عالی بود. ممنون از فردای اقتصاد
  • حمید ابولحسنی IR ۰۶:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۳۱
    بسیار عالی بود ممنون از هر دو. بزرگوار مخصوصا مهمان محترم برنامه،واقعا استفاده کردم و درس گرفتم،نسخه صوتی هم عالی بود امیدوارم در بورسان هم به زودی نسخه صوتی داشته باشیم، تشکر.
  • MN CH ۰۹:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۳۱
    با سلام و خسته نباشید و توفیق روز افزون لطفا دیگر اساتید اقتصاد را هم دعوت کنید اساتیدی مثل دکتر محسن رنانی و دکتر تیمور رحمانی و دکتر محمد طبیبیان و دکتر سید علی مدنی زاده و دکتر علی سعدوندی و دکتر حسین راغفر به خدا دارید بزرگترین خدمت به این کشور و منافع ملی و کمک به روشن شدن ذهن حاکمان میکنید.
  • کیوان امیری IR ۱۳:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۴
    صنعت خودرو در ایران یک صنعت شکست خورده و زیان ده می باشد که خودرو های بی کیفیت تولید شده خود را در چارچوب اقتصاد دستوری به اجبار به ایرانیان می فروشد در یک فضای رقابتی خودرو ساز های ایرانی حرفی برای گفتن ندارند و ظرف یک ماه ورشکسته و تعطیل می شوند

پربیننده‌ترین‌ها

پربیننده‌ترین‌ها از دیگر رسانه‌ها

آخرین اخبار دیگر رسانه‌ها

آخرین اخبار