۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۵
بدون ارائه کالابرگ الکترونیکی، حذف ارز ترجیحی غیرقانونی بود

مهدی طغیانی: انتقاد مجلس این است که طبق مصوبه مجلس اگر زیرساخت اجرای کالابرگ الکترونیک آماده نبود، نباید ارز ترجیحی حذف می شد.

فردای اقتصاد: مهدی طغیانی سخنگوی کمیسیون اقتصادی  در واکنش به اظهارات وزیر رفاه و سخنگوی دولت گفت: بدون ارائه کالابرگ الکترونیکی، حذف ارز ترجیحی غیرقانونی بود.
سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس در جمع خبرنگاران، در پاسخ به اظهارات وزیر رفاه و سخنگوی دولت درباره حذف ارز ترجیحی گفت: براساس مصوبه مجلس در قانون بودجه ۱۴۰۱، حذف ارز ترجیحی منوط به اجرای کالابرگ الکترونیک با قیمت شهریور ۱۴۰۰ بود و در با توجه به عدم اجرای کالابرگ ارز ترجیحی نباید حذف می‌شد و این اقدام غیر قانونی بود.
مهدی طغیانی در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی درباره اظهارات وزیر رفاه و سخنگوی دولت مبنی بر اینکه زیرساخت لازم برای ارائه کالابرگ الکترونیکی فراهم نبوده است تاکید کرد: انتقاد مجلس این است که طبق مصوبه مجلس اگر زیرساخت اجرای کالابرگ الکترونیک آماده نبود، نباید ارز ترجیحی حذف می شد.
وی افزود: براساس مصوبه مجلس در قانون بودجه ۱۴۰۱، حذف ارز ترجیحی منوط به اجرای کالابرگ الکترونیک با قیمت شهریور ۱۴۰۰ بود و در با توجه به عدم اجرای کالابرگ ارز ترجیحی نباید حذف می‌شد و این اقدام غیر قانونی بود.
طغیانی تاکید: این نکته را هم باید مدنظر قرار داد که دولت در لایحه بودجه ۱۴۰۱ ارز ترجیحی را حذف کرده بود اما مجلس با آن اعلام موافقت نکرد.

تبادل نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربیننده‌ترین‌ها

پربیننده‌ترین‌ها از دیگر رسانه‌ها

آخرین اخبار دیگر رسانه‌ها

آخرین اخبار